Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Symonds: Jestem pod wrażeniem postępów Strolla

18-letni kierowca realizuje program jazd testowych z Williamsem przed debiutem w F1.
Nataniel Piórkowski, 29 grudnia 2016, wyświetlenia: 1107<< | lista | T- | T+ | >>


Odchodzący dyrektor techniczny Williamsa – Pat Symonds, przyznaje, że jest pod wrażeniem postępów dokonywanych przez Lance'a Strolla, realizującego specjalny program testów przed awansem do F1 w sezonie 2017.

Stroll zapewnił sobie wyścigowy fotel w stajni z Grove po zdobyciu mistrzowskiego tytułu w europejskiej Formule 3. Dążąc do jak najlepszego przygotowania 18-latka do debiutu w Formule 1, Williams opracował i realizuje program jazd testowych na torach wchodzących w skład kalendarza serii Grand Prix, korzystając ze swego bolidu z 2014 roku.

„Były już takie programy. Jacques Villeneuve brał udział w podobnym programie testów z Williamsem w 1995 roku” – powiedział Symonds. „Wiem, że w jego trakcie korzystano z wielu różnych torów, na których wtedy nie testowały zazwyczaj zespoły Formuły 1. Ogólnie mówiąc zawodnicy testowi wyjeżdżali z garażu i przejeżdżali kolejne kilometry – w przypadku tych zajęć chodziło jednak zawsze o rozwój bolidu, a nie o rozwój kierowcy. Odwróciliśmy to i w tym przypadku wygląda to po części właśnie jak stary program Jacquesa. Na przykład w Abu Zabi Lance trenował postoje w alei serwisowej. Mieliśmy więc pełną ekipę obsługującą bolid, a on wykonywał postój po postoju. Nasza ekipa nie potrzebowała takiego treningu, ale Lance już tak. Kładziemy nacisk na takie rzeczy”.

Symonds dodał, że jest zadowolony z postępów dokonanych przez Kanadyjczyka. „W celu realizacji programu korzystamy z bolidu 2014 i specjalnego rodzaju ogumienia. Te opony bardzo różnią się od wyścigowego ogumienia Pirelli. Nie wiem jak bardzo, bo nie dysponujemy konkretnymi wyliczeniami. Możemy jednak spojrzeć na dane Lance'a i porównać je z osiągami Valtteriego i Felipe. Patrząc na nie byłem pod wrażeniem. Lance szybko uczy się toru, a umiejętność ta zawsze towarzyszy dobremu kierowcy. Po dwóch dniach spędzonych w bolidzie radzi sobie całkiem dobrze. Uczy się. W Formule 1 wiele zależy obecnie od zarządzania oponami, od nauki zarządzania oponami. Lance musi wyjechać na tor, musi spalić komplet opon i powiedzieć: «W porządku, teraz już wiem, że nie mogę jechać z gazem w podłodze». Chodzi o tego typu rzeczy. Lance się uczy. To dobrze”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2018  Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi
18.04.2018  Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego
14.04.2018  Williams kontynuuje rozczarowującą passę w kwalifikacjach do GP Chin
12.04.2018  Williams nie planuje zapewniania Kubicy dodatkowych występów w treningach
12.04.2018  Stroll: Mało doświadczeni kierowcy nie blokują rozwoju bolidu Williamsa
Tagi:
Williams
Stroll L.
Symonds P.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca