Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji

Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty

Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze

Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie

03.12.2018

Ricciardo prowadził rozmowy z Ferrari w sprawie posady na sezon 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Haas F1 Team zaprezentował konstrukcję VF-17

Grafitowo-czerwony bolid ujrzał światło dzienne w przeddzień startu zimowych testów.
Nataniel Piórkowski, 26 lutego 2017, wyświetlenia: 4411<< | lista | T- | T+ | >>

W niedzielę po południu Haas F1 Team oficjalnie przedstawił konstrukcję VF-17, za której sterami zasiądą w tym roku Romain Grosjean i Kevin Magnussen.

Po niezwykle udanym debiucie w Formule 1 w sezonie 2016, team z Kannapolis pragnie kontynuować pozytywny trend i z większą regularnością walczyć o punktowane pozycje z rywalami ze środka stawki.

Jeszcze przed zakończeniem ubiegłorocznej kampanii team poinformował o zakończeniu współpracy z Estebanem Gutierrezem, którego miejsce zajął Kevin Magnussen. Duńczyk będzie współpracował z Romainem Grosjeanem. W sezonie 2016 Francuz zdobył dla stajni z Kannapolis 29 punktów, pozwalając jej tym samym na zakończenie mistrzostw konstruktorów na solidnym ósmym miejscu.

VF-17, skonstruowany przy współpracy z Dallarą, przykuwa uwagę rozbudowanym przednim skrzydłem z wydłużonym zakończeniem nosa oraz licznymi owiewkami odpowiadającymi za zarządzanie przepływem powietrza. Korzystając z możliwości, jaką oferują zmodyfikowane przepisy techniczne zespół rozwinął obszar deflektorów oraz zastosował tak zwaną płetwę rekina.

Charakterystycznym elementem bolidu jest bardzo wąska tylna sekcja prowadząca do niskiego i dynamicznie wyprofilowanego tylnego spojlera. W tym sezonie zespół zdecydował się na zmianę malowania, zastępując kolor srebrny ciemnym grafitem, zestawionym z czerwienią.

„Drugi rok w Formule 1 ma swoje plusy i minusy. Tym razem nie musimy się już troszczyć o zgranie całej ekipy. Nie musimy się martwić o zapewnienie ciężarówek do transportu lub całej towarzyszącej nam infrastruktury. Z całą pewnością minusem jest to, że tym razem nie mieliśmy już tak dużo czasu na przygotowania” – powiedział dwa tygodnie temu twórca i właściciel zespołu, Gene Haas.

„W dodatku doszło do bardzo znaczących zmian w przepisach, więc naturalnie zależało nam na możliwie jak najlepszym wykorzystaniu dostępnych zasobów. Mamy jednak silniejsze relacje z wieloma dostawcami, co na pewno ułatwia pracę. Panuje tu zasada dawaj i bierz: spodziewam się, że nowy sezon będzie równie dużym wyzwaniem co ubiegłoroczny, ale dzięki wiedzy jaką już dysponujemy powinniśmy zaprezentować się z lepszej strony” – zaznaczył amerykański biznesmen.



Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.11.2018  Haas nie złoży odwołania od decyzji sędziów z GP Abu Zabi
24.11.2018  Sędziowie odrzucili protest Haasa przeciwko Force India
23.11.2018  Haas tłumaczy dlaczego złożył protest w sprawie Force India
23.11.2018  Werdykt w sprawie protestu Haasa zostanie wydany najwcześniej przed FP3
23.11.2018  Posiedzenie sędziów ws. protestu Haasa zostało przesunięte w czasie
Tagi:
Haas

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pablonzo, 26.02.2017 15:10[!]
Nos bardzo podobny do Ferrari.
Genialnie pomalowana płetwa rekina!
enstone, 26.02.2017 15:43[!]
Płetwa rekina sprytnie pomalowana - niby jest, ale jak gdyby jej nie było widać.
rosomeister, 26.02.2017 15:51[!]
"- Chcemy bolidu który będzie można łatwo dostrzec. Wszystkie te srebrne i szare maszyny po pewnym czasie stają się podobne - stwierdził Haas."

No proszę, a jednak. :D
L00Kass, 26.02.2017 18:18[!]
Bardzo wąski rozstaw kół tylnej osi, podobnie jak McLaren a w odróżnieniu do Ferrari.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca