Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Haas F1 Team zaprezentował konstrukcję VF-17

Grafitowo-czerwony bolid ujrzał światło dzienne w przeddzień startu zimowych testów.
Nataniel Piórkowski, 26 lutego 2017, wyświetlenia: 4436<< | lista | T- | T+ | >>

W niedzielę po południu Haas F1 Team oficjalnie przedstawił konstrukcję VF-17, za której sterami zasiądą w tym roku Romain Grosjean i Kevin Magnussen.

Po niezwykle udanym debiucie w Formule 1 w sezonie 2016, team z Kannapolis pragnie kontynuować pozytywny trend i z większą regularnością walczyć o punktowane pozycje z rywalami ze środka stawki.

Jeszcze przed zakończeniem ubiegłorocznej kampanii team poinformował o zakończeniu współpracy z Estebanem Gutierrezem, którego miejsce zajął Kevin Magnussen. Duńczyk będzie współpracował z Romainem Grosjeanem. W sezonie 2016 Francuz zdobył dla stajni z Kannapolis 29 punktów, pozwalając jej tym samym na zakończenie mistrzostw konstruktorów na solidnym ósmym miejscu.

VF-17, skonstruowany przy współpracy z Dallarą, przykuwa uwagę rozbudowanym przednim skrzydłem z wydłużonym zakończeniem nosa oraz licznymi owiewkami odpowiadającymi za zarządzanie przepływem powietrza. Korzystając z możliwości, jaką oferują zmodyfikowane przepisy techniczne zespół rozwinął obszar deflektorów oraz zastosował tak zwaną płetwę rekina.

Charakterystycznym elementem bolidu jest bardzo wąska tylna sekcja prowadząca do niskiego i dynamicznie wyprofilowanego tylnego spojlera. W tym sezonie zespół zdecydował się na zmianę malowania, zastępując kolor srebrny ciemnym grafitem, zestawionym z czerwienią.

„Drugi rok w Formule 1 ma swoje plusy i minusy. Tym razem nie musimy się już troszczyć o zgranie całej ekipy. Nie musimy się martwić o zapewnienie ciężarówek do transportu lub całej towarzyszącej nam infrastruktury. Z całą pewnością minusem jest to, że tym razem nie mieliśmy już tak dużo czasu na przygotowania” – powiedział dwa tygodnie temu twórca i właściciel zespołu, Gene Haas.

„W dodatku doszło do bardzo znaczących zmian w przepisach, więc naturalnie zależało nam na możliwie jak najlepszym wykorzystaniu dostępnych zasobów. Mamy jednak silniejsze relacje z wieloma dostawcami, co na pewno ułatwia pracę. Panuje tu zasada dawaj i bierz: spodziewam się, że nowy sezon będzie równie dużym wyzwaniem co ubiegłoroczny, ale dzięki wiedzy jaką już dysponujemy powinniśmy zaprezentować się z lepszej strony” – zaznaczył amerykański biznesmen.



Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.02.2019  Haas oficjalnie pokazał konstrukcję VF-19
16.02.2019  Haas przeprowadził shakedown bolidu VF-19
15.02.2019  Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy
11.02.2019  Haas będzie od tego roku korzystał z symulatora Dallary
10.02.2019  Grosjean chce uniknąć kolejnego słabego startu sezonu
Tagi:
Haas

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pablonzo, 26.02.2017 15:10[!]
Nos bardzo podobny do Ferrari.
Genialnie pomalowana płetwa rekina!
enstone, 26.02.2017 15:43[!]
Płetwa rekina sprytnie pomalowana - niby jest, ale jak gdyby jej nie było widać.
rosomeister, 26.02.2017 15:51[!]
"- Chcemy bolidu który będzie można łatwo dostrzec. Wszystkie te srebrne i szare maszyny po pewnym czasie stają się podobne - stwierdził Haas."

No proszę, a jednak. :D
L00Kass, 26.02.2017 18:18[!]
Bardzo wąski rozstaw kół tylnej osi, podobnie jak McLaren a w odróżnieniu do Ferrari.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca