Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.06.2018

Brown: McLaren chce zatrzymać Alonso w Formule 1

Rozmowy ws. przyszłości GP Wielkiej Brytanii rozpoczną się w poniedziałek

Grosjean nie potrafi wyjaśnić kraksy z kwalifikacji

Red Bull: Zmniejszony docisk u Verstappena nie wystarczył

Alonso robi "wszystko co możliwe" pośród "katastrofy" McLarena

23.06.2018

Russell wygrał główny wyścig F2 na Paul Ricard

Hamilton i Vettel chwalą Leclerca za ósme pole startowe do GP Francji

GP Francji: wyniki kwalifikacji

Hamilton najszybszy w kwalifikacjach do Grand Prix Francji

Force India ukarane grzywną za incydent z odpadnięciem koła

Hubert wygrał pierwszy wyścig GP3 we Francji

Bottas na czele mokrego trzeciego treningu przed GP Francji

Kierowcy F1 domagają się usunięcia szykany z prostej Mistral

Hamilton bliski podpisania nowej umowy z Mercedesem

Ricciardo: Przed podjęciem decyzji porozmawiam z Hondą

Hartley wystartuje z końca stawki do Grand Prix Francji

22.06.2018

Mercedes nie korzystał jeszcze z maksymalnych osiągów nowego silnika

Horner: Red Bull nie będzie narzucał Hondzie żadnych ograniczeń

Mercedes potwierdził wprowadzenie nowej specyfikacji silnika

Vettel: Nie mamy problemów z bolidem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Key: W ostatnich latach silniki były piętą achillesową Toro Rosso

Dyrektor techniczny stajni z Faenzy odniósł się także do programu rozwojowego STR12.
Nataniel Piórkowski, 27 lutego 2017, wyświetlenia: 799<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor techniczny Toro Rosso – James Key, ma nadzieję, że dzięki silnikowi Renault w bieżącej specyfikacji jego zespół dokona w tym roku dużych postępów.

Po sporze na linii Red Bull-Renault, do jakiego doszło w trakcie sezonu 2015, Toro Rosso zostało zmuszone do podpisania rocznej umowy na dostawy jednostek napędowych Ferrari w starszej specyfikacji. Już w maju, podczas GP Monako, stajnia z Faenzy poinformowała jednak, że w trakcie kolejnych mistrzostw powróci do współpracy z francuskim producentem.

„Toro Rosso potrzebuje dwóch rzeczy: stabilności dostaw i konkurencyjnych osiągów jednostki napędowej. Gdy spojrzymy na trzy ostatnie lata, ze względu na niefortunne okoliczności, zawsze cierpieliśmy na deficyt po stronie silnika. To odbijało się na naszym tempie i zdobyczach punktowych” – powiedział James Key przy okazji najnowszej konstrukcji Toro Rosso, STR12.

„To był frustrujący okres, bo nasi ludzie z działu aerodynamicznego wykonywali fantastyczną pracę, podwozie bardzo poprawiło się w wielu obszarach. Byliśmy lepsi na płaszczyźnie operacyjnej i coraz lepiej rozumieliśmy zachowanie opon. Po zwrocie o 180 stopni, dokonanym przez Renault w ubiegłym roku i zupełnie innym podejściu jakie teraz prezentują, mamy nadzieję dysponować naszą najlepszą jednostką napędową w erze turbo. W końcu mamy dużo bardziej konkurencyjny silnik”.

Key dodał, że kluczowym czynnikiem przy rozwoju bolidu będzie doświadczenie Kwiata i Sainza. „Wyobraźcie sobie sytuację, w której w tym roku zespół ma w swoich samochodach dwóch nowicjuszy. Nie byłoby jakichkolwiek punktów odniesienia. Nasz program rozwojowy jest w tym roku większy niż zazwyczaj, bo zostawiliśmy sobie wiele możliwości. Podejrzewam, że czeka nas pracowity sezon, w trakcie którego będziemy w stanie znacząco poprawić swój potencjał”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.06.2018  Hartley wystartuje z końca stawki do Grand Prix Francji
12.06.2018  Marko: Incydent z Kanady nie ma wpływu na przyszłość Hartleya
10.06.2018  Gasly rozpocznie wyścig w Kanadzie z ostatniego rzędu
09.06.2018  Gasly został zmuszony do powrotu do starszej specyfikacji silnika
08.06.2018  Hartley nie chce komentować plotek na temat swojej przyszłości
Tagi:
Toro Rosso
Key J.
Renault

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca