Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag

Vasseur: Raikkonen będzie wielkim atutem Saubera

Pascal Wehrlein dołączy do Toro Rosso w sezonie 2019?

GP Singapuru: weekend w obiektywie

GP Singapuru: opony użyte w wyścigu

16.09.2018

Grosjean otrzymał dwa punkty karne za ignorowanie niebieskich flag

Force India zakaże Perezowi i Oconowi wzajemnej walki na torze

Hamilton: Zwycięstwo w Singapurze to wielka chwila dla Mercedesa

Perez: Zasłużyłem na karę za kolizję z Sirotkinem

Vettel: Nie mieliśmy większych szans na pokonanie Hamiltona

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Key: W ostatnich latach silniki były piętą achillesową Toro Rosso

Dyrektor techniczny stajni z Faenzy odniósł się także do programu rozwojowego STR12.
Nataniel Piórkowski, 27 lutego 2017, wyświetlenia: 824<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor techniczny Toro Rosso – James Key, ma nadzieję, że dzięki silnikowi Renault w bieżącej specyfikacji jego zespół dokona w tym roku dużych postępów.

Po sporze na linii Red Bull-Renault, do jakiego doszło w trakcie sezonu 2015, Toro Rosso zostało zmuszone do podpisania rocznej umowy na dostawy jednostek napędowych Ferrari w starszej specyfikacji. Już w maju, podczas GP Monako, stajnia z Faenzy poinformowała jednak, że w trakcie kolejnych mistrzostw powróci do współpracy z francuskim producentem.

„Toro Rosso potrzebuje dwóch rzeczy: stabilności dostaw i konkurencyjnych osiągów jednostki napędowej. Gdy spojrzymy na trzy ostatnie lata, ze względu na niefortunne okoliczności, zawsze cierpieliśmy na deficyt po stronie silnika. To odbijało się na naszym tempie i zdobyczach punktowych” – powiedział James Key przy okazji najnowszej konstrukcji Toro Rosso, STR12.

„To był frustrujący okres, bo nasi ludzie z działu aerodynamicznego wykonywali fantastyczną pracę, podwozie bardzo poprawiło się w wielu obszarach. Byliśmy lepsi na płaszczyźnie operacyjnej i coraz lepiej rozumieliśmy zachowanie opon. Po zwrocie o 180 stopni, dokonanym przez Renault w ubiegłym roku i zupełnie innym podejściu jakie teraz prezentują, mamy nadzieję dysponować naszą najlepszą jednostką napędową w erze turbo. W końcu mamy dużo bardziej konkurencyjny silnik”.

Key dodał, że kluczowym czynnikiem przy rozwoju bolidu będzie doświadczenie Kwiata i Sainza. „Wyobraźcie sobie sytuację, w której w tym roku zespół ma w swoich samochodach dwóch nowicjuszy. Nie byłoby jakichkolwiek punktów odniesienia. Nasz program rozwojowy jest w tym roku większy niż zazwyczaj, bo zostawiliśmy sobie wiele możliwości. Podejrzewam, że czeka nas pracowity sezon, w trakcie którego będziemy w stanie znacząco poprawić swój potencjał”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.09.2018  Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?
17.09.2018  Pascal Wehrlein dołączy do Toro Rosso w sezonie 2019?
15.09.2018  Powrót Kwiata do Toro Rosso zostanie potwierdzony podczas GP Rosji?
14.09.2018  Horner: Buemi raczej nie wróci do F1 z Toro Rosso
14.09.2018  Hartley: Wiem, że muszę zdobyć więcej punktów
Tagi:
Toro Rosso
Key J.
Renault

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca