Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.10.2018

Ocon i Magnussen wykluczeni z wyników GP USA (akt.)

21.10.2018

Raikkonen: Udowodniłem, że niektórzy ludzie się mylili

Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa

Alonso: W F1 ściga się więcej amatorów niż w WEC

Grosjean zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie do GP Meksyku

Horner: Ricciardo wybił dziurę w ścianie po odpadnięciu z GP USA

Stroll i Sainz otrzymali punkty karne

Kimi Raikkonen wygrywa Grand Prix USA

GP USA: najszybsze okrążenia wyścigu

GP USA: wyniki wyścigu

Verstappen wystartuje do GP Stanów Zjednoczonych z osiemnastego pola

Wolff: Jestem ostrożny w ocenie szans Ocona na posadę w Williamsie

Wolff nie wyklucza kolejnych poleceń zespołowych podczas wyścigu w Austin

Ecclestone: Sauber jest teraz zespołem Ferrari

Bottas i Ocon uniknęli kar za zbyt wolną jazdę po zakończeniu Q1

Szef Nissana potwierdza zaawansowane rozmowy Albona z Toro Rosso

Ricciardo nie otrzymał zgody na udział w testach ogumienia z Renault

GP USA: wyniki kwalifikacji

Lewis Hamilton wyruszy z pole position do wyścigu o GP USA

20.10.2018

FIA nie będzie tolerować naruszania limitów toru w dziewiętnastym zakręcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pat Symonds dołączył do grupy odpowiadającej za nowe przepisy F1

Ross Brawn zdradził, że dąży do wyeliminowania DRS i kar za wymianę podzespołów.
Nataniel Piórkowski, 2 września 2017, wyświetlenia: 816<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pat Symonds dołączył do panelu ekspertów, których zadaniem jest przygotowanie nowych przepisów F1.

Grupa ekspertów jest formowana przez Rossa Brawna – byłego inżyniera, a obecnie dyrektora do spraw sportowych Formuły 1. W jednym z ostatnich wywiadów Brytyjczyk przekonywał, że władze sportu chciałyby wyeliminować kary związane z wymianą podzespołów bolidu, a także doprowadzić do wycofania DRS poprzez pracę nad ogólną charakterystyką aerodynamiczną bolidów.

„Pracujemy nad tym z FIA i staramy się wypracować lepsze rozwiązanie. Mam nadzieję, że będziemy nim dysponować wraz z wejściem do użytku nowych silników [w 2021 roku]. Może uda nam się wprowadzić nowe przepisy już wcześniej, bo faktem jest, że tego typu kary są obecnie niesamowicie negatywnym aspektem Formuły 1. Jeden z pomysłów zakładał, aby odbierać punkty z klasyfikacji konstruktorów. Mogłyby też funkcjonować bardziej dyskretne kary” – stwierdził Brawn.

„Pracujemy nad tym, by bolidy mogły jechać obok siebie w bliższej odległości i analizujemy projekty, które mogłyby na to pozwolić. Naszym celem na 2021 rok jest sytuacja, w której w bolidach nie będzie potrzebny DRS. Być może trzeba będzie uciec się do innych rozwiązań, ale nie będą one równie sztuczne jak DRS, który budzi mieszane opinie. Fani chcą oglądać wspaniałe manewry wyprzedzania, a nie atak po naciśnięciu przycisku na kierownicy” – dodał.

Jednym z ekspertów panelu został Pat Symonds, który jeszcze w ubiegłym roku odpowiadał za działalność pionu technicznego Williamsa. „Grupa liczy obecnie cztery osoby, ale ma zostać rozszerzona do dwunastu członków. Regularnie spotykamy się w Londynie i będziemy wykorzystywać nasze doświadczenie w celu tworzenia nowych przepisów. To bardzo interesujące zadanie. Wspaniale jest móc znów współpracować z Rossem” – powiedział Brytyjczyk, obecnie ekspert telewizji Sky F1.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.10.2018  Whiting przyznał, że Magnussen zbyt późno zmienił linię jazdy
20.10.2018  Zespoły nie sprawdzą szerszych przednich skrzydeł na testach w Abu Zabi
20.10.2018  Horner: Ostre kary za zbyt szybką jazdę pod czerwonymi flagami są do niczego
20.10.2018  Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor
17.10.2018  Verstappen: W sezonie 2019 bolidy mogą stać się brzydsze
Tagi:
Przepisy
Symonds P.
Brawn R.
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
paymey852, 02.09.2017 08:48[!]
Gdyby nie DRS, to nie było by bardzo fajnej walki HAM vs ROS w GP Bahrain.

DRS jest ok ale pod warunkiem że nie używamy go na zbyt długich prostych bo w tedy jest bardzo nie ok
bartoszcze, 02.09.2017 09:08[!]
Tradycyjny cykl "chcemy się pozbyć czegoś co może nie jest fajne, a jak się tego pozbędziemy to będziemy się zastanawiali jak rozwiązać problem, który rozwiązano wprowadzając to niefajne".
BTW wie ktoś dlaczego w tym roku o Spa się mówi, że było mało ekscytujące, chociaż przez cały wyścig nr 2 trzymał się tuż za nr 1 i próbował go zaatakować? Przecież to najpiękniejsze w F1, taka walka o możliwość przeprowadzenia manewru wyprzedzania!
paymey852, 02.09.2017 09:26[!]
@bartoszcze
Ja bym jednak wolał jak by HAM i VET pozamieniali się parę razy miejscami.
---, 02.09.2017 10:16[!]
@bartoszcze
No dobra, ale ile tak naprawdę razy w czasie wyścigu Vettel próbował atakować Hamiltona? Przez znaczna większość wyścigu trzymał się za nim nie podejmując prób ataku, co zresztą nie dziwne, gdy przez większość wyścigu odstawał od Lewisa na 1 do 3 sekund.
bartoszcze, 02.09.2017 13:58[!]
@paymey852
Ja też, choćby dzięki DRS, ale jak się tak posłucha przeciwników tego "paskudnego ustrojstwa", to brzmi to jakby skutek w postaci wyprzedzenia był dla rywalizacji nieistotny.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca