Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.07.2018

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Carey odrzuca oskarżenia Ferrari o upodabnianie F1 do NASCAR

Sergio Marchionne wyraził niezadowolenie z propozycji zmian w przepisach na sezon 2021.
Nataniel Piórkowski, 10 listopada 2017, wyświetlenia: 2018<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor generalny Formuły 1 – Chase Carey, stanowczo odrzucił oskarżenia prezesa Ferrari – Sergio Marchionne o to, że wraz ze zmianami przepisów przed sezonem 2021 wyścigi Grand Prix mogą zacząć przypominać rywalizację w stylu NASCAR.

W ubiegłym tygodniu Marchionne stwierdził, skrytykował plany standaryzacji niektórych elementów jednostki napędowej, przekonując, że Ferrari nie chce globalnej wersji NASCAR.

Carey podkreśla jednak, że Liberty Media w dalszym ciągu pragnie akcentować różnice pomiędzy silnikami i bolidami, zapewniając przy tym bardziej zaciętą rywalizację. „Nie sądzę, aby nasze opinie były sprzeczne z tymi, jakie wyraża Ferrari. Nie chcę w jakikolwiek sposób uwłaczać NASCAR, ale nie mamy planu, aby być jak NASCAR. Nie chcemy standaryzować bolidów. Nie chcemy, aby na torach ścigało się dwadzieścia takich samych bolidów, a jedyną zmienną w tym układzie był kierowca”.

„Formuła 1 jest wyjątkowa – to połączanie konkurencyjnego sportu i najbardziej zaawansowanej technologii. Chcemy, aby zespoły miały możliwość tworzenia swoich unikalnych bolidów – wyjątkowych silników, wyjątkowego nadwozia. Chcemy jednak uzależnić sukces od tego, jak dobrze wykorzystujesz swoje zasoby w ramach pewnych ograniczeń, w porównaniu do tego ile wydajesz. Sądzę, że taki model jest zdrowszy. Wtedy ci, który są w stanie lepiej rozwijać technologie, lepiej rozwijać swoje możliwości, staną przed szansą osiągnięcia sukcesu” – tłumaczył Amerykanin podczas Grand Prix Brazylii.

Carey przekonuje, że F1 potrzebuje bardziej wyrównanej rywalizacji, z większą liczbą zespołów zdolnych walczyć o zwycięstwa. Chcemy, aby zespoły walczyły o zwycięstwa.

„Pragniemy, aby wszystkie ekipy miały taką szansę. Nigdy nie zapewnimy absolutnej równowagi, zawsze będą faworyci którzy ewoluują, ale chcemy aby zespoły czuły, że wszystkie mają szansę na walkę”.

„Sport buduje się na nieprzewidywalności, i chcemy sportu, który jest nieprzewidywalny. Jeśli ktoś wygrywa wyścig za wyścigiem, to koniec końców sport zacznie odczuwać problemy. Potrzebujemy rywalizacji, potrzebujemy nieprzewidywalności, potrzebujemy wspaniałych finiszów, wielkich dramatów. Musimy to stworzyć. Dzięki temu zwiększymy zyski, a to pozytywnie przełoży się na wszystkie zespoły. Naszym priorytetem jest uczynienie sportu lepszym dla nas i dla obecnych teamów” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.06.2018  Carey: Nowe wyścigi F1 w USA będą odbywały się na torach ulicznych
06.06.2018  Carey: Formuła 1 musi zwiększyć swoją obecność w USA i Chinach
21.05.2018  Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie
08.05.2018  Carey: Rozważamy również wyścigi w Nowym Jorku oraz Las Vegas
05.05.2018  Carey: Formuła 1 nie zamierza odwracać się plecami do Europy
Tagi:
Carey C.
F1 ogólnie
Przepisy
Ferrari
Marchionne S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Simi, 10.11.2017 18:21[!]
Cytat :
Nie sądzę, aby nasze opinie były sprzeczne z tymi, jakie wyraża Ferrari. Nie chcę w jakikolwiek sposób uwłaczać NASCAR, ale nie mamy planu, aby być jak NASCAR. Nie chcemy standaryzować bolidów. Nie chcemy, aby na torach ścigało się dwadzieścia takich samych bolidów, a jedyną zmienną w tym układzie był kierowca”.

Jest olbrzymia różnica między tym jak działają wielkie teamy w NASCAR, a jak małe, niedofinansowane ekipy. Wielkie teamy mają jednak nieco inne możliwości niż małe. Rozumiem porównanie, jednak według mnie jest ono sporym uproszczeniem jeśli chodzi o NASCAR.
janko30, 10.11.2017 19:18[!]
Popieram to! Ross wie co robi.
krzysiek000, 10.11.2017 21:38[!]
Jest jedno upodobnienie do Nascara, które chciałbym zobaczyć. Chciałbym zobaczyć jeden wyścig w sezonie na owalu. Ciekawi mnie, jakby się spisali kierowcy i zespoły.
Phaedra, 10.11.2017 23:59[!]
@krzysiek000
Nie symetryczne zawieszenie, specjalne zmodyfikowane nadwozie z innymi strefami zgniotu i dedykowany system smarowania. A teraz spróbuj to wcisnąć w 3 silniki i jeden homologowany monoque na sezon prze FIA .
marios76, 11.11.2017 09:47[!]
@Phaedra A ja podzielam zdanie @krzysiek000- Indy Car może jeździć po torach ulicznych, to F1 mogłaby pojechać na owalu. Jeden wyścig bym z ciekawości zobaczył. Nawet w Niemczech ;) Poza tym w F1 przez ostatnie lata były 3 silniki i jakoś daje radę ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca