Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

07.12.2017

Motorsport.com: Decyzja Williamsa ws. kierowcy zapadnie w ciągu tygodnia

Marchionne oferuje Haasowi sponsoring tytularny Maserati?

Marchionne: Giovinazzi otrzyma w przyszłości szansę startów w F1

Hamilton wygrał głosowanie szefów zespołów na najlepszego kierowcę sezonu 2017

FIA wprowadziła zmiany w systemie kar cofnięcia na starcie

Yusuke Hasegawa stracił funkcję szefa projektu F1 Hondy

06.12.2017

Marchionne: Prezentacja kierowców z GP USA nie była dobrym posunięciem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Yusuke Hasegawa wypowiedział się także na temat koncepcji tegorocznej jednostki RA617H.
Nataniel Piórkowski, 17 listopada 2017, wyświetlenia: 1676<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Honda uważa, że producenci oraz właściciele praw do Formuły 1 wciąż mogą wynegocjować wprowadzenie pewnych zmian do nowych przepisów z zakresu jednostek napędowych.

W ciągu ostatnich dwóch tygodni przedstawiciele Mercedesa, Ferrari i Renault wyrażali niezadowolenie ze sposobu, w jaki Liberty Media przedstawiło szczegóły nowej formuły silników serii Grand Prix.

Początkowo Honda nie komentowała propozycji właściciela praw komercyjnych. Teraz jednak szef programu japońskiej firmy w F1 – Yusuke Hasegawa, przyznał: „Oczywiście rozpoczęliśmy dyskusje z FIA, więc nie sądzę, aby dobrym pomysłem było publiczne mówienie "tak" lub "nie". Szanujemy decyzję FIA i wiemy, że podejmowane są starania w celu zapewnienia zdrowej rywalizacji w Formule 1”.

„Sądzimy, że wciąż istnieje pole do wprowadzenia modyfikacji. Staramy się znaleźć dobre rozwiązanie. Bez wątpienia bardzo ważne znaczenie ma redukcja kosztów. Jesteśmy także otwarci na pojawienie się w sporcie nowych producentów. Bacząc na to chcielibyśmy kontynuować rozmowy” – dodał.

Podsumowując sezon 2017, Hasegawa dał jasno do zrozumienia, że Honda popełniła błędy w przygotowaniu nowej jednostki napędowej. „Po ubiegłym sezonie zdecydowaliśmy się na całkowitą zmianę koncepcji silnika. Wyzwanie nieco nas przerosło. Dlatego postanowiliśmy utrzymać obecną koncepcję na okres kolejnych mistrzostw. Możemy być całkiem pewni o poziom niezawodności. Teraz staramy się wydobyć z silnika lepsze osiągi. To na tym koncentrują się obecnie nasze działania”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.12.2017  Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów
07.12.2017  Yusuke Hasegawa stracił funkcję szefa projektu F1 Hondy
30.11.2017  Honda podjęła się współpracy z Red Bull Technology
28.11.2017  Hasegawa: Honda nie była gotowa na współpracę z czołowym zespołem
24.11.2017  Alonso: Nadszedł dobry czas na dokonanie zmiany dostawcy silników
Tagi:
Honda
Hasegawa Y.
Przepisy
Liberty Media
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
janko30, 17.11.2017 12:39[!]
Ross ma rację - wycofać MGU-H, wywalić elektrykę i ścigać się z silnikami spalinowymi najlepiej V-8.
MairJ23, 17.11.2017 13:45[!]
@janko30 ja bym jeszcze pousuwal wszystkie inne "nowinki" techniczne jak skrzydla i zamiast budowac z najnowszych materialow - budowac z aluminium albo zelaza.... wskrzesic paru kierowcow z lat 50tych i bedzie zabawa :)
A dwa - Gdzie to Ross (Brawn) niby powiedzial co ty mowisz ? Nie przeczytales nawet artykulu prawda ?
bartoszcze, 18.11.2017 23:55[!]
@MairJ23
Wiesz, te dzieci ślepo wierzące w mit oldtimerów nie mają pojęcia, że gdyby w czasach swobody technicznej dać komuś jednostkę hybrydową 1,6 turbo palącą dwa razy mniej, zapewniającą likwidację turbodziury i dającą dodatkowe 160KM z elektryki, to nawet przez sekundę by się nie zastanawiał - bo liczy się możliwość wygrywania, a nie pierdy o hałasie...
Zomo, 19.11.2017 02:17[!]
Wywalic wymogi ekologi czy pojemnosci - zostawic jedynie limity bezpieczenstwa, masy i gabarytow. Ciekawe ile ekip bawilo by sie w elektronike i inne cuda a ile postawilo by na czysty zywy metal.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca