Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2017

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

07.12.2017

Motorsport.com: Decyzja Williamsa ws. kierowcy zapadnie w ciągu tygodnia

Marchionne oferuje Haasowi sponsoring tytularny Maserati?

Marchionne: Giovinazzi otrzyma w przyszłości szansę startów w F1

Hamilton wygrał głosowanie szefów zespołów na najlepszego kierowcę sezonu 2017

FIA wprowadziła zmiany w systemie kar cofnięcia na starcie

Yusuke Hasegawa stracił funkcję szefa projektu F1 Hondy

06.12.2017

Marchionne: Prezentacja kierowców z GP USA nie była dobrym posunięciem

Todt: F1 i WEC powinny korzystać z tych samych silników

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Brawn: W przyszłości będziemy chcieli uniknąć trzech wyścigów z rzędu

63-latek ujawnił, że projektowanie kalendarza na sezon 2018 utrudnił Mundial w Rosji.
Mateusz Szymkiewicz, 1 grudnia 2017, wyświetlenia: 2029<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Ross Brawn zdradził, że w przyszłości będą czynione starania, by uniknąć organizacji trzech wyścigów Formuły 1 z rzędu.

W kalendarzu na sezon 2018 wyścigi we Francji, Austrii oraz Wielkiej Brytanii zostały umieszczone tydzień po tygodniu. Taka sytuacja będzie miała miejsce po raz pierwszy w historii i jak zdradził Ross Brawn, który pełni funkcję dyrektora ds. sportowych F1, wynika ona z chęci uniknięcia kolizji terminu z finałem Mundialu w Rosji.

„Mistrzostwa Świata [w piłce nożnej] postawiły przed nami bardzo nietypowy problem” – powiedział 63-latek. „Finał będzie miał miejsce po południu i byłoby to nie w porządku, by w ten sam weekend zorganizować wyścig. Mogliśmy temu zaradzić tylko przez zaplanowanie trzech wyścigów z rzędu, lecz nie jest to coś, co chcielibyśmy powtórzyć w przyszłości. To jest nadzwyczajna sytuacja”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.12.2017  Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników
30.11.2017  Brawn chciałby kolejnych producentów samochodów w Formule 1
16.11.2017  Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1
25.10.2017  Brawn: F1 potrzebuje lepszego systemu analizowania incydentów
30.09.2017  Brawn: Walka o tytuł jest daleka od rozstrzygnięcia
Tagi:
Brawn R.
Kalendarz GP

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Adakar, 01.12.2017 11:34[!]
niech sobie spojrzy na kalendarz NASCAR ... zawodnicy F1 to naprawdę "puśki" w tym zakresie ... startują w jednej serii, 20 BARDZO krókich weekendów GP, gdzie same zmagania to niekiedy ponizej 1:30 godziny. Amatorka i narzekanie. US przerzuca z wyścigu na wyścig 40 aut i sprzet do nich.

W USA w głównej serii mają 36 wyścigów (nie licząc Duel'i czy All Star). Dodatkowo wielu startuje tez w nizszych seriach Nascar i innych seriach wyścigowych ogólnie w USA. Wyścigi trwają po kilka godzin. Taktyka, opony itd ... są na zupełnie innym (WYŻSZYM) poziomie niż w F1, gdzie mamy półtora godzinny sprint do mety z jednym pitem.

F1 ma raka ... i to takiego z przerzutami. Trzeba amputować kilka kończyn i przyszyć nowe
Mahilda111, 01.12.2017 11:43[!]
@Adakar
Tylko, że NASCAR odbywa się na terenie jednego kraju/kontynentu, a F1 lata po całym świecie i momentami z kwiatka na kwiatek (np. z Europy na jeden wyścig do Ameryki Północnej, z Brazylii na Bliski Wschód). Zapominasz, że F1 jest kilkakrotnie bardziej skomplikowana pod względem logistycznym, a trzy wyścigi pod rząd oznaczają praktycznie trzy tygodnie pracy bez przerwy. Najważniejszy jest w tym wszystkim fakt, że większość transportu będzie odbywać się drogą lądową, aniżeli powietrzną.
marios76, 01.12.2017 11:48[!]
@Adakar Piszesz tu od tylu lat... podales tylko kilka faktow do porownania, a na reszte braklo miejsca, czasu czy wiedzy?
Co do raka w F1, to kojarze, ze jednak masz cos przeciwko niepelnosprawnosciom w sporcie... :/
step07, 01.12.2017 11:53[!]
@Adakar można to tak interpretować, a można też inaczej. Ogólne "wysiłek" w danych sportach jest inaczej postrzegany. Taki piłkarzyk ma zagrać 3 mecze w ciągu tygodnia i jest okropnie przemęczony. A np. kolarze w Tour de France jeżdżą przez 3 tygodnie codziennie po 200 km, spędzając po 5-6h na rowerze, dodatkowo z tego sporo etapów po ciężkich górach i jakoś nikt z nich nie płacze jak piłkarskie panienki, choć wykonują 10x cięższą pracę.
Anderis, 01.12.2017 13:00[!]
@step07 - piłka nożna ma zupełnie inną specyfikę wysiłku. Sprinty, nagłe zmiany kierunku biegu i wyskoki, które wykonują piłkarze, znacznie bardziej nadwyrężają mięśnie (powodują mikrouszkodzenia), niż jednostajne tempo kolarzy, co prowadzi do większej potrzeby regeneracji. Wiem, bo i grałem w piłkę i sporo jeździłem na rowerze szybkim tempem i tylko po tym pierwszym chodziłem czasem jak połamany przez kilka dni.
step07, 01.12.2017 13:13[!]
@Anderis też uprawiałem oba sporty (obecnie tylko rower w dość dużym stopniu) i ok jest to inny rodzaj wysiłku, ale z rozegraniem w tygodniu trzech 90-minutowych spotkań nie miałbym najmniejszych problemów, natomiast przejechanie pełnego Tour de France dla zwykłego śmiertelnika jest znacznie trudniejszym zadaniem.
Mahilda111, 01.12.2017 13:29[!]
@step07
Przebiec ponad 30 kilometrów w dziewięć dni, na wysokiej intensywności i z porozbijaną każdą częścią ciała, no nie wiem ;) Inna kwestia, że każdy sport ma swoją specyfikę i do każdego są inne przygotowania, więc nie oczekuj po piłkarzach, że będą mieli wydolność kolarzy.
step07, 01.12.2017 13:33[!]
@Mahilda111 to wsiadaj na rower i przejedź 3000 km w trzy tygodnie ;) Myślę, że wybrałbyś jednak rozegranie meczu w niedzielę, środę i sobotę. Oczywiście, że jest różna specyfika, ale śmieszą mnie gadki piłkarzy o wielkim zmęczeniu.
teambuktu, 01.12.2017 15:03[!]
@step07
dżizas, co za bezsensowne porównanie kolarzy i piłkarzy. ale wymyśliłem jeszcze bardziej bezsensowną rzecz. przecież kierowca wyścigowy w ogóle się nie męczy bo nie biegnie ani nie pedałuje tylko prowadzi samochód, który sam jedzie... ehhhh
step07, 01.12.2017 15:09[!]
@teambuktu tak samo jak bezsensownym jest porównywanie F1 do NASCAR. To miał być tylko przykład luźno związany z tematem, z którego narodził się pewien offtop więc wyluzj trochę :)
teambuktu, 01.12.2017 15:17[!]
@step07
a nieee, spoko, ja się nie spinam ;)
do porównania z nascar i płaczem nad kondycją f1 to nawet mi się nie chciało odnosić.
pozdro
marios76, 01.12.2017 15:18[!]
@Anderis Robilem rowerem po 3000km miesiecznie, zdarzalo sie 200km na jednym treningu... wiesz, wolalem w noge pokopac i pobiegac z przerwami i kwadransem spaceru do szatni :) Tu sa jeszcze tak specyficzne roznice w budowie miesni / skladzie u kazdego czlowieka jak i koscca ukladu sciegien i wiezadel, ze talent i praca nie wystarcza na sukces. Ale my tu nie o ludzkich mozliwosciach ;)
MairJ23, 01.12.2017 15:51[!]
@Adakar ale nie na calym swiecie tylko na jednym kontynencie wiec NASCAR jest logistycznie o wiele prostsze. Ale widze ze juz mnie kilka osob uprzedzilo z ta wypowiedzią.
Poruszajac sie na terenie USA nie potrzebujesz wiz dla twojego calego personelu i juz odpada dosc duzo pracy i biurokracji.
slipstream, 01.12.2017 16:06[!]
Ale że niby piłkarze to tylko na meczach biegają? Nie mają codziennych treningów na których też biegają, ćwiczą na siłowni i tym podobne wymagające wysiłku zajęcia. Zawsze mnie bawią te tekstu że panienki, bo tylko wybiegną sobie na 90 minut meczyku i tyle ich wysiłku. Brednie.
pepsi-opc, 01.12.2017 23:14[!]
Jak im za ciężko to zawsze mogą się przebranżowić na skoki narciarskie...
Kamikadze2000, 02.12.2017 10:59[!]
@step07 - a cały sezon grać na najwyższym poziomie plus treningi i zgrupowania? To ciężki kawałek chleba wbrew pozorom. To nie tylko bieganie po boisku. Zobaczyłbyś trening Cristiano Ronaldo a z pewnością by Ci się odechciało. ;)
marios76, 07.12.2017 14:26[!]
@pepsi-opc Tak, dwa skoki i po zawodach, a za tydzien znowu dwa na nastepnych ;) ...
Kazdy sport wymaga pracy, potu na treningu, poswiecenia i talentu. Do tego mozliwosci psychomotoryczne kazdego organizmu, oraz predyspozycje do danej dyscypliny. A zawody, to tylkk kropka nad "i".
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca