Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hamilton: Chcę zakończyć karierę w F1 jako kierowca Mercedesa

Brytyjczyk dodał, iż nie ma szans na to, by jego zespołowym partnerem został Fernando Alonso.
Nataniel Piórkowski, 5 grudnia 2017, wyświetlenia: 2699<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton przekonuje, że nie jest zainteresowany przejściem do Ferrari i chce zakończyć swoją karierę w Formule 1 jako kierowca Mercedesa.

Brytyjczyk dołączył do teamu Srebrnych Strzał w sezonie 2013, mając na koncie mistrzostwo świata wywalczone z McLarenem w 2008 roku. Od tego czasu kierowca ze Stevenage zdobył kolejne trzy tytuły i świetnie zaaklimatyzował się w stajni z Brackley. Obecna umowa Hamiltona z Mercedesem wygasa wraz z końcem 2018 roku.

„Nie mogę sobie wyobrazić przejścia do Ferrari i nie sądzę, że to się zmieni” – powiedział Hamilton w wywiadzie udzielonym Stuttgarter Zeitung. „Mam kontrakt z Mercedesem od trzynastu lat – dłużej niż jakikolwiek inny pracownik, dłużej niż jakikolwiek inny kierowca w Formule 1. Jestem dumny z tego, że dla nich pracuję i mam nadzieję, że będę mógł tutaj zakończyć swoją karierę”.

Brytyjski kierowca dodał, że nie ma szans na to, aby jego zespołowym partnerem w Mercedesie mógł zostać Fernando Alonso. „Nigdy tak się nie stanie. Toto [Wolff] wie, jak działa dynamika wewnątrz zespołu i porównuje ją do tego, jak funkcjonuje magnses. Gdy spotykają się ze sobą dwa bieguny północne, magnesy zaczynają się odpychać. Potrzebujemy północnego i południowego bieguna. Dwa północne skutkują negatywną energią, tak jak miało do miejsce w sezonie 2007 w przypadku Alonso i mnie”.

Hamilton spodziewa się wyrównanej walki z Ferrari i Red Bullem w sezonie 2018. Podkreśla jednak: „Im większa ciąży na mnie presja, im bardziej krytyczna jest sytuacja, w jakiej się znajduję, tym lepiej dla mnie. Mercedes jest obecnie w doskonałej formie i nie widzę powodów, aby miało się to zmienić”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.05.2018  Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako
13.05.2018  Lauda spodziewa się pozostania Hamiltona i Bottasa w Mercedesie
13.05.2018  Vettel: Ciągłe zmiany w przepisach o aerodynamice są komiczne
12.05.2018  Hamilton: Mercedes potrzebował pole position po nerwowych weekendach
12.05.2018  Hamilton przełamał dominację Vettela w kwalifikacjach
Tagi:
Hamilton L.
Mercedes
Alonso F.
Red Bull
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 05.12.2017 18:24[!]
Inaczej by śpiewał, gdyby nagle Merc stracił aspiracje do tytułów mistrzowskich. :P W McL też chciał zakończyć karierę... :P
Simi, 05.12.2017 18:57[!]
No co Ty.
ergie, 05.12.2017 19:51[!]
nie wiem czemu przypomniał mi się stary dowcip.

Teściowa męczyła Masztalskiego żeby jej załatwił miejsce na Powązkach. Masztalski - mówiła - ty masz tyle znajomości w tych ministerstwach, złatwiłbyś mi to.

Masztalski w końcu nie strzymał, pojechał do Warszwy. Po powrocie w drzwiach mieszkania wita go teściowa. No i co? Załatwiłeś?

Tak, ale mamusia musi się pospieszyć, rezerwacja ważna jest tylko do jutra wieczorem

:))))))))
marios76, 05.12.2017 23:20[!]
@Kamikadze2000 Tak mowil- chciał do końca kariery jeździć w McLarenie :) Widocznie coś jest na rzeczy, skoro tak pewnie zaprzecza ;)
Kamikadze2000, 06.12.2017 06:36[!]
@marios76 - wszystko jest dobrze, dopóki jest czym wygrywać. :P Ale w sumie nie On jedyny... ;)
marios76, 06.12.2017 12:38[!]
@ergie Slaby... nie ma zwiazku z tematem. ;)
christoff.w, 13.12.2017 07:25[!]
Dużo Błędów w tekście, źle to się czyta
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca