Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.08.2018

Bratches: Alonso ma rację mówiąc, że F1 jest zbyt przewidywalna

Dimitrij Mazepin zamierza dalej walczyć o przejęcie Force India

21.08.2018

Zapis rozmowy Servus TV z Helmutem Marko

Button ostrzega Sainza przed wygórowanymi oczekiwaniami wobec McLarena

Gasly: Moje relacje z Helmutem Marko są teraz znacznie lepsze

Sainz: Verstappen nie zawetował mojego przejścia do Red Bulla

Bravi: Vandoorne dokończy sezon 2018 w McLarenie

20.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Pierre Gasly dołączy do Red Bull Racing w sezonie 2019

Perez: Odrzuciłem w przeszłości konkretną ofertę startów dla Renault

Norris wystartuje w piątkowych treningach z McLarenem na Spa i Monzy

Dan Ticktum nie wyklucza dołączenia do Toro Rosso na sezon 2019

Alonso popiera decyzję McLarena o zatrudnieniu Carlosa Sainza

Hulkenberg "dumny" z przetrwania w Formule 1 w erze pay-driver'ów

Kubica: Jestem zaskoczony jak dużą przyjemność sprawia mi rola w zespole

19.08.2018

Button: Alonso nie blefuje nie wykluczając powrotu do F1

Grosjean: Nie dołączyłem do Haasa licząc na posadę w Ferrari

Abiteboul: Standardowe elementy jednostki powstrzymałyby obawy o oszustwa

18.08.2018

Vergne otrzymał wstępne zapytanie od jednego z zespołów Formuły 1

Kubica: W bolidzie jestem w siedemdziesięciu procentach leworęczny

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Yusuke Hasegawa stracił funkcję szefa projektu F1 Hondy

Japoński producent dokonał restrukturyzacji przed rozpoczęciem współpracy z Toro Rosso.
Mateusz Szymkiewicz, 7 grudnia 2017, wyświetlenia: 3634<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Yusuke Hasegawa z końcem roku ustąpi z funkcji szefa projektu Hondy w Formule 1.

Japoński producent przed rozpoczęciem współpracy z Toro Rosso w sezonie 2018 zdecydował się przeprowadzić proces restrukturyzacji. Pierwszą z decyzji jest podzielenie obowiązków szefa projektu na dwie osoby. Dotychczas to Yusuke Hasegawa nadzorował rozwój jednostki napędowej w Sakurze oraz odpowiadał za czynności operacyjne na torze wyścigowym.

Od nowego roku funkcję dyrektora technicznego będzie pełnił Toyoharu Tanabe i do jego głównych obowiązków będzie należał nadzór prac podczas wyścigów oraz testów. Z kolei według informacji uzyskanych przez Autosport, Yasuaki Asaki zostanie dyrektorem operacyjnym w głównej siedzibie w Sakurze.

Dla Tanabe awans na stanowisko zajmowane dotychczas przez Yusuke Hasegawę oznacza powrót do Formuły 1 po wieloletniej przerwie. Japończyk dołączył do Hondy w 1984 roku i w F1 pracował jako inżynier Gerharda Bergera w McLarenie, a także Jensona Buttona w British American Racing oraz fabrycznym zespole producenta z Tokio. Ponadto Tanabe ma doświadczenie z IndyCar, gdzie pełnił funkcję głównego menedżera oraz szefa inżynierów w amerykańskiej filii Honda Performance Development.

Japoński producent w swoim oświadczeniu poinformował, że Hasegawa podobnie jak poprzednik – Yasuhisa Arai, został odsunięty od działu nadzorującego projekt w Formule 1. Mimo to Japończyk ma zachować w koncernie stanowisko głównego szefa inżynierów, lecz teraz będzie pracował przy projektach badawczych, które w przyszłości mają zostać wykorzystane w masowej produkcji.

„W przeszłości szef projektu w F1 ponosił odpowiedzialność za rozwój technologiczny oraz kierowanie zespołem podczas wyścigów” – powiedział Katsuhide Moriyama, szef działu komunikacji Hondy. „Dzieląc odpowiedzialność w tych obszarach, dokonujemy ewolucji naszej struktury, by zespoły pracujące przy rozwoju oraz na torze mogły podejmować swoje decyzje szybciej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.08.2018  Zapis rozmowy Servus TV z Helmutem Marko
10.08.2018  Verstappen nie martwi się częstymi karami nakładanymi na Toro Rosso
03.08.2018  Tost: Szczęśliwie dla nas McLaren popełnił błąd rozstając się z Hondą
02.08.2018  Horner: Sezon 2019 będzie przejściowym dla Red Bulla i Hondy
23.07.2018  Mateschitz: Red Bull oraz Honda celują w sam szczyt
Tagi:
Honda
Hasegawa Y.
Tanabe T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 07.12.2017 15:20[!]
Po raz trzeci zaczna wszystko od nowa? :)
W, 08.12.2017 00:09[!]
Oni na prawdę nie ogarniają. Dennis nie mógł wiedzieć, że to będzie aż taka klęska. Szkoda.
RY2N, 08.12.2017 08:15[!]
uups, ze 2-3 lata zajmie zanim nowi się ogarną i zdobedą doświadczenie w aktualnej F1
sneer, 09.12.2017 11:41[!]
No on chyba ogarnia... szkoda, że japońska kultura zarządzania jest taka jest i "zachowanie twarzy" jest ważniejsze od rezultatów.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca