Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.02.2018

Rich Energy nie zostanie nowym właścicielem Force India

Toro Rosso opublikowało pierwsze zdjęcie modelu STR13

Bolidy Saubera i Toro Rosso zadebiutowały na torze

Nikita Mazepin jako pierwszy przetestuje nowy bolid Force India

Sainz: Kierowcom wystarczy 20 okrążeń, by przyzwyczaić się do Halo

Weber: Władze F1 muszą ostrożnie wprowadzać zmiany

Rich Energy prowadzi rozmowy na temat przejęcia Force India

Rozkład jazd kierowców podczas zimowych testów w Barcelonie

20.02.2018

McLaren nawiązał partnerstwo techniczne z Petrobrasem

Jack Aitken nowym kierowcą rezerwowym Renault

Team Renault Sport zaprezentował model R.S.18

Incydent z dnia filmowego nie skomplikuje zimowych testów Red Bulla

Sauber przedstawił bolid C37 w w barwach Alfy Romeo

Lowe: Deflektory będą kluczowym obszarem rozwoju nowych bolidów

Ferrari wprowadzi zmiany w malowaniu swojego bolidu?

19.02.2018

Galeria: Dzień filmowy Red Bulla

Red Bull RB14 zadebiutował na torze wyścigowym

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Red Bull Racing zaprezentowało bolid RB14

Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Yusuke Hasegawa stracił funkcję szefa projektu F1 Hondy

Japoński producent dokonał restrukturyzacji przed rozpoczęciem współpracy z Toro Rosso.
Mateusz Szymkiewicz, 7 grudnia 2017, wyświetlenia: 3360<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Yusuke Hasegawa z końcem roku ustąpi z funkcji szefa projektu Hondy w Formule 1.

Japoński producent przed rozpoczęciem współpracy z Toro Rosso w sezonie 2018 zdecydował się przeprowadzić proces restrukturyzacji. Pierwszą z decyzji jest podzielenie obowiązków szefa projektu na dwie osoby. Dotychczas to Yusuke Hasegawa nadzorował rozwój jednostki napędowej w Sakurze oraz odpowiadał za czynności operacyjne na torze wyścigowym.

Od nowego roku funkcję dyrektora technicznego będzie pełnił Toyoharu Tanabe i do jego głównych obowiązków będzie należał nadzór prac podczas wyścigów oraz testów. Z kolei według informacji uzyskanych przez Autosport, Yasuaki Asaki zostanie dyrektorem operacyjnym w głównej siedzibie w Sakurze.

Dla Tanabe awans na stanowisko zajmowane dotychczas przez Yusuke Hasegawę oznacza powrót do Formuły 1 po wieloletniej przerwie. Japończyk dołączył do Hondy w 1984 roku i w F1 pracował jako inżynier Gerharda Bergera w McLarenie, a także Jensona Buttona w British American Racing oraz fabrycznym zespole producenta z Tokio. Ponadto Tanabe ma doświadczenie z IndyCar, gdzie pełnił funkcję głównego menedżera oraz szefa inżynierów w amerykańskiej filii Honda Performance Development.

Japoński producent w swoim oświadczeniu poinformował, że Hasegawa podobnie jak poprzednik – Yasuhisa Arai, został odsunięty od działu nadzorującego projekt w Formule 1. Mimo to Japończyk ma zachować w koncernie stanowisko głównego szefa inżynierów, lecz teraz będzie pracował przy projektach badawczych, które w przyszłości mają zostać wykorzystane w masowej produkcji.

„W przeszłości szef projektu w F1 ponosił odpowiedzialność za rozwój technologiczny oraz kierowanie zespołem podczas wyścigów” – powiedział Katsuhide Moriyama, szef działu komunikacji Hondy. „Dzieląc odpowiedzialność w tych obszarach, dokonujemy ewolucji naszej struktury, by zespoły pracujące przy rozwoju oraz na torze mogły podejmować swoje decyzje szybciej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2018  Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018
14.02.2018  Toro Rosso oraz Sauber już po pierwszych uruchomieniach silników
11.02.2018  Key: Umowa z Hondą zapewnia Toro Rosso dużą stabilność
05.02.2018  Boullier: Nie ma opóźnień w przygotowaniu nowego bolidu McLarena
01.02.2018  Tost: Realistycznym celem STR jest walka o miejsce w pierwszej piątce
Tagi:
Honda
Hasegawa Y.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 07.12.2017 15:20[!]
Po raz trzeci zaczna wszystko od nowa? :)
W, 08.12.2017 00:09[!]
Oni na prawdę nie ogarniają. Dennis nie mógł wiedzieć, że to będzie aż taka klęska. Szkoda.
RY2N, 08.12.2017 08:15[!]
uups, ze 2-3 lata zajmie zanim nowi się ogarną i zdobedą doświadczenie w aktualnej F1
sneer, 09.12.2017 11:41[!]
No on chyba ogarnia... szkoda, że japońska kultura zarządzania jest taka jest i "zachowanie twarzy" jest ważniejsze od rezultatów.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca