Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Ross Brawn odniósł się także do gróźb Ferrari o możliwym odejściu ze sportu po 2020 roku.
Nataniel Piórkowski, 11 grudnia 2017, wyświetlenia: 1850<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Ross Brawn podkreśla, że Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do Formuły 1 nowych jednostek napędowych od sezonu 2021.

Po tym jak władze sportu ogłosiły zarys przyszłych przepisów silnikowych, Ferrari, Mercedes i Renault wyraziły swoje niezadowolenie z przedstawionych propozycji. Szczególnie ostra krytyka popłynęła pod adresem Liberty Media ze strony prezesa Fiat Chrysler Automobiles – Sergio Marchionne.

„Byłem dość mocno zaskoczony tymi reakcjami” – przyznał Brawn. „Brałem udział w kilku spotkaniach i sądziłem, że wyznaczyliśmy jasny kierunek. Wyrażono jednomyślną zgodę w sprawie celów, jakie powinny zostać osiągnięte z kolejną generacją silników. Bazowaliśmy na tym tworząc nowe przepisy”.

„To jak restauracja, w której komuś smakuje przystawka, ale nie główne dania lub odwrotnie. Z tego względu toczą się kolejne rozmowy. Jeśli producenci przedstawią lepsze rozwiązania, to jesteśmy na nie otwarci, ale pozostawienie obecnych jednostek napędowych nie chodzi w grę” – podkreślił Brytyjczyk zaznaczając, że „60-70%” fanów F1 domaga się głośniejszych i bardziej spektakularnych silników.

Odnosząc się do gróźb Ferrari o możliwym odejściu ze sportu, Brawn stwierdził: „Oczywiście nie chcemy stracić Ferrari. Ferrari czerpie korzyści z F1, a F1 czerpie korzyści z Ferrari. Każde partnerstwo ma jednak swoje granice. To kwestia tego, co może zaakceptować Ferrari i co może zaakceptować F1. Chcemy znaleźć rozwiązania, które zapewnią, że wszyscy pozostaną w F1. Na pewno nie chcemy stracić żadnej z najbardziej rozpoznawalnych stajni. Są one istotną częścią F1 – musimy je szanować i wysłuchiwać ich głosów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.01.2018  Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix
01.12.2017  Brawn: W przyszłości będziemy chcieli uniknąć trzech wyścigów z rzędu
30.11.2017  Brawn chciałby kolejnych producentów samochodów w Formule 1
16.11.2017  Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1
25.10.2017  Brawn: F1 potrzebuje lepszego systemu analizowania incydentów
Tagi:
Brawn R.
Przepisy
Liberty Media
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
baron, 11.12.2017 10:41[!]
Ciekawe gdzie Ferrari ucieknie? Do Formuły E?
rno2, 11.12.2017 10:48[!]
@baron
Ferrari nie ma gdzie uciec i to oni, a nie F1 stracą najwięcej na wycofaniu się z mistrzostw. Dlatego mam nadzieję, że Liberty Media wraz z FIA będą po kolei likwidować te wszystkie dziadowskie przywileje dla najbogatszych i nie ugną się pod szantażami koncernów.
W ogóle to szacunek dla Rossa Brawna, że w 100% poświęca się LM i nie patrzy przez różowe okulary na Ferrari jako ich były pracownik.
Co do silników - szkoda, że władze przed wprowadzeniem hybryd nie zreflektowały się, że widzowie oczekują głośnych silników, a nie odkurzaczy.
Ferrari też płakało przy przejściu z V8 na V6, więc trzeba podtrzymać tradycję :-)
christoff.w, 13.12.2017 05:40[!]
Nie wchodzi w grę a nie "nie chodzi w grę" ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca