Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Yusuke Hasegawa przyznaje, że celem jego firmy jest odbudowa nadszarpniętej reputacji.
Nataniel Piórkowski, 13 grudnia 2017, wyświetlenia: 2830<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Yusuke Hasegawa przyznał, że odczuł ulgę po zakończeniu nieudanego partnerstwa Hondy z McLarenem.

W trakcie sezonu 2017 McLaren wykazywał coraz większą frustrację w związku z fatalną niezawodnością i osiągami jednostki RA617H. We wrześniu, przy okazji wyścigowego weekendu w Singapurze, stajnia z Woking ogłosiła informację o rozwiązaniu kontraktu z Hondą i podpisaniu umowę na dostawy silników Renault. Producent z Sakury otrzymał z kolei szansę współpracy z Toro Rosso.

„Ulga, owszem. Dobrze jest móc skoncentrować się na kolejnym sezonie” – powiedział Hasegawa niedługo przed tym, jak został odwołany z funkcji szefa programu Hondy w F1. „Możecie nam nie wierzyć, ale wcale nie uważam, aby w naszych kontaktach z McLarenem pojawiały się problemy międzyludzkie. Mieliśmy bardzo dobrą relację z McLarenem. To nic innego jak nowy start. Musimy w pełni skoncentrować się na realizacji celu, jakim jest poprawa naszego silnika. Z tego punktu widzenia nie ma żadnych zmian. Wciąż znajdujemy się pod olbrzymią presją napływającą z wewnątrz i z zewnątrz”.

„To nowe wyzwanie. Zbieranie informacji i tworzenie nowych kontaktów z inną grupą ludzi jest zawsze bardzo interesującym doświadczeniem. Zaznaczyłem jednak, że nie mamy w planach modyfikowania koncepcji silnika, dlatego też już teraz rozpoczęliśmy rozwój przyszłorocznej jednostki napędowej. Grupa za to odpowiadająca nie odczuwa większych różnic” – dodał.

Hasegawa żałuje, że Honda rozstała się z McLarenem. Japończyk przekonuje, że po trzech nieudanych sezonach jego koncernowi zależy na poprawie reputacji. „Szkoda, że podjęli decyzję o zmianie silnika przed kolejnym sezonem. To część ich strategii. Musimy to uszanować. Chcemy być mocnym producentem, który w przyszłości będzie cieszył się zainteresowaniem McLarena i innych zespołów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.12.2018  Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy
04.12.2018  TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku
27.11.2018  Honda dziękuje Hartley'owi za wkład w rozwój jednostki napędowej
23.11.2018  Alonso nie żałuje decyzji o powrocie do McLarena przed sezonem 2015
17.11.2018  Naoki Yamamoto otrzyma szansę występu w piątkowym treningu F1?
Tagi:
Honda
Hasegawa Y.
McLaren
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 13.12.2017 17:48[!]
Zakonczenie wspolpracy z McLarenem przynioslo ulge.
Mi tez! :D
A jaka w McLarenie?? ;)
Kamikadze2000, 14.12.2017 07:59[!]
Chyba McLarenowi przyniosła. xD Tak nieudanego powrotu do F1 dostawcy silników i ogólnego blamażu chyba nigdy nie było. :P
Maciek znafca, 14.12.2017 18:13[!]
McLarenowi na pewno większą, ale Hondzie tez patrząc pod jaka z roku na rok byli presja, której nie podołali. Teraz mogą tworzyć dla skromnego Toro Rosso i zapas czasu do otwartej współpracy z Red Bullem.
krecik705, 14.12.2017 21:06[!]
Ogromna kasa przeznaczana na budżet swojego klienta zostanie przeznaczona na R&D. Tu jest potencjał.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca