Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marchionne: Inne zespoły mogą przyłączyć się do gróźb Ferrari o odejściu z F1

Włoch zasugerował również, że sezon 2018 może być ostatnim dla Raikkonena w zespole.
Mateusz Szymkiewicz, 19 grudnia 2017, wyświetlenia: 1923<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sergio Marchionne uważa, że inne zespoły startujące w Formule 1 mogą przyłączyć się do gróźb Ferrari o opuszczeniu serii.

Stajnia z Maranello nie zgadza się z propozycją zmian od 2021 roku w przepisach dotyczących jednostek napędowych. Ponadto nowy właściciel Formuły 1 – Liberty Media, zamierza wprowadzić do mistrzostw limit budżetowy.

Jak przyznał prezes Fiat-Chrysler – Sergio Marchionne, groźby ze strony Ferrari o odejściu z F1 nie mogą być lekceważone. „To co mnie martwi, to fakt, że tak doświadczony facet jak Ross Brawn spogląda w kierunku przeciwnym do DNA Formuły 1. Nie jesteśmy zainteresowani bolidami, które są proste oraz takie same, a także mają tanie silniki jak w NASCAR. Wierzę jednak, iż w przyszłości każdy będzie usatysfakcjonowany, w innym wypadku Ferrari odejdzie. Jeżeli uważają, że blefujemy, to mogą bawić się z ogniem. Uważam, że Ferrari ma wystarczającą siłę, by przenieść innych do alternatywnych mistrzostw”.

Marchionne podczas tradycyjnego świątecznego spotkania przedstawicieli Ferrari z dziennikarzami, odniósł się także do Kimiego Raikkonena, dla którego sezon 2018 będzie piątym z rzędu w stajni z Maranello. „Czasami wielką przyjemnością jest oglądanie jego jazdy, lecz czasem nie poznajemy go. Byłoby wielką szkodą, gdyby zakończył w przyszłym roku karierę bez możliwości pokazania swojego potencjału. Wokół jest wiele talentów jak Leclerc, Verstappen i Giovinazzi”.

65-latek uciął również temat sponsorowania ekipy Haas przez Maserati, które należy do koncernu Fiat. „Osobiście jestem zobowiązany wobec Maserati, ale nie w tym momencie” – dodał Marchionne.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.01.2018  Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?
15.01.2018  Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy
11.01.2018  Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze
10.01.2018  Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari
08.01.2018  Newey: W swojej karierze otrzymałem trzy oferty dołączenia do Ferrari
Tagi:
Ferrari
Marchionne S.
Raikkonen K.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pavlos Le Paul, 19.12.2017 11:22[!]
Aż mnie korci wiedzieć kto poza Sauberem i Haasem poprze Scuderię.
sneer, 19.12.2017 11:26[!]
Won z F1, precz z kartelami.
rno2, 19.12.2017 11:57[!]
Zegnajcie, nie będziemy tęsknić.
Masio, 19.12.2017 11:59[!]
Oni są już nudni. Trzymają Raikkonena tyle czasu, to raz. A dwa to grożą odejściem, jak się im zabierze kasę za samo bycie w F1. Żenada.
Gszegosz, 19.12.2017 12:14[!]
Kamikadze2000, 19.12.2017 14:02[!]
A niech się rozłamują i tworzą nowe twory. :P Może dzięki temu ta dyscyplina zostanie uzdrowiona. Wolę wyrównaną stawkę, niż dominację fabryczaków, wykorzystujących większy stan budżetu. :P

Mam nadzieje, że obecny rak toczący tą serię zostanie wyleczony w 2021 roku. Przetrwać jeszcze te trzy sezony. :P
rno2, 19.12.2017 14:28[!]
@Kamikadze2000
No co Ty? Wolisz oglądać biedaków, którzy ścigają się za marne 150 milionów dolarów, zamiast fascynować się pojedynkiem 3 zespołów, które wydają tysiące pierdyliardów dolarów? :-)
Titheon, 19.12.2017 15:13[!]
Te fabryczaki przynajmniej mają w miarę ogarniętych kierowców i nie muszą szukać hajsu od pay driverów, jak Williams na przykład. Najlepiej to by było jakby w stawce były same fabryczne zespoły, no ale jak się nie ma co się lubi... to lepiej żeby Mercedes, Ferrari, Renault i nawet Red Bull zostały w stawce za wszelką cenę.
mr_bean2000, 19.12.2017 15:45[!]
@Titheon Ale wiesz dlaczego szukają paydriverów? Żeby mieć szanse konkurować z fabrykami wydającymi pierdyliardy muszą szukać pieniędzy wszędzie.
RY2N, 19.12.2017 17:52[!]
Cytat Pavlos Le Paul :
Aż mnie korci wiedzieć kto poza Sauberem i Haasem poprze Scuderię.

oczywiście Mercedes oraz byc może jego zespoły klienckie.
Mercedes tak jak Ferrari jest bardzo zainteresowany startami w serii gdzie mogą udowodnić swoją wyższość techniczną w obszarze silników.

nie wiem natomiast co zrobi Renault. Już raz się uparło żeby wysadzić w kosmos DNA F1 i wymusiło wprowadzenie silników od kosiarek - więc nie ręczę że i tym razem nie wpadnie im do głowy przekształcenie F1 w formułę Renault.
macieiii, 19.12.2017 19:15[!]
Raikkonenowi zrobili prezent, podpisując z nim kontrakt, zanim sezon ogórkowy rozszalał się na dobre. Prezent, bo kolejny rok w tej samej konfiguracji dla Vettela będzie znów szansą na tytuł. Kimi raczej mimo że szybkość jeszcze czasem ma, w Ferrari dłużej się nie utrzyma. Zobaczymy, co Ricciardo zdecyduje, co Ferrari wybierze.
Marchionne o młodych talentach jak Leclerc czy Giovinazzi wypowiada się ciepło, ale w kontekście kierowcy etatowego nie biorą pod uwagę żadnych debiutantów.
AleQ, 19.12.2017 20:52[!]
Jeszcze się skończy takim samym cyrkiem jak w 2009 z FOTA. Świat na F1 się nie kończy. Niestety, nie odejdą, to czcze gadanie. Jak zwykle, zresztą.

@Titheon

No tak. Skład Force India to istny dramat...


Cytat :
oczywiście Mercedes oraz byc może jego zespoły klienckie


Wgl. ciekawe czy Williams dalej będzie chciał współpracować z Mercem po 2020. Patrząc na dzień dzisiejszy, to ich już nie łączy praktycznie nic.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca