Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.06.2018

Mercedes nie korzystał jeszcze z maksymalnych osiągów nowego silnika

Horner: Red Bull nie będzie narzucał Hondzie żadnych ograniczeń

Mercedes potwierdził wprowadzenie nowej specyfikacji silnika

Vettel: Nie mamy problemów z bolidem

Hamilton najszybszy również w drugim treningu przed GP Francji

Ericsson nie przystąpi do drugiego treningu we Francji

Hamilton najszybszy w pierwszym treningu do Grand Prix Francji

Verstappen: Honda nie daje powodów do niepokoju

Whiting odpiera krytykę nawierzchni toru Paul Ricard

Kierowcy Mercedesa mogą nie otrzymać we Francji nowej specyfikacji silnika

21.06.2018

Ricciardo: Perspektywa startów dla Renault i McLarena jest zachęcająca

Palmer: Partnerstwo Red Bulla i Hondy nie stworzy konfliktu z Aston Martinem

Motorsport.com: Ferrari jest zdecydowane na zatrudnienie Leclerca

Daniel Ricciardo otrzymał propozycję startów od McLarena

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hamilton: Paul Ricard nie jest najlepszym torem dla wyścigu o GP Francji

Czterokrotny mistrz świata przyznaje, że dużo lepiej ocenia obiekt Magny-Cours.
Nataniel Piórkowski, 28 grudnia 2017, wyświetlenia: 3511<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Lewisa Hamiltona Paul Ricard nie jest najlepszym torem, na którym mogłoby być rozgrywane reaktywowane po blisko dziesięcioletniej przerwie Grand Prix Francji.

W rozmowie z Canal+ Sport reprezentant Mercedesa został poproszony o opinię na temat obiektu zlokalizowanego nieopodal Le Casellet.

„Szczerze mówiąc nie lubię tego toru. Uwielbiałem Grand Prix na Magny-Cours. Paul Ricard leży w pięknym miejscu, ale sam tor – mówiąc, że go nie lubię – nie jest tak dobry jak Magny-Cours. Uważam, że najważniejsze jest to, iż Grand Prix Francji wraca do kalendarza, bo to ważna część Europy, ważna część naszego europejskiego tournée. Francja ma tak wiele przepięknych torów, na przykład Le Mans, a z jakiegoś powodu nie będziemy ścigać się na najlepszym z nich. To do mnie nie przemawia”.

We wrześniu Hamilton miał okazję poprowadzić bolid W08 na Paul Ricard podczas testów ogumienia Pirelli. Brytyjczyk nigdy nie ścigał się jednak po nim startując w niższych seriach. „Jestem pewien, że czeka nas wspaniały weekend. Może właśnie tam zostanie rozegrany najlepszy wyścig w całym sezonie”.

Tor Paul Ricard został zbudowany w 1970 roku. W latach 1971-1990 odbyło się na nim czternaście eliminacji Grand Prix Francji. Następnie wyścig został przeniesiony na Magny-Cours, gdzie rozgrywano go do sezonu 2008. Innymi obiektami, jakie gościły rywalizację we Francji były Reims, Rouen, Clermont-Ferrand, Le Mans i Dijon.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.06.2018  Mercedes nie korzystał jeszcze z maksymalnych osiągów nowego silnika
22.06.2018  Kierowcy Mercedesa mogą nie otrzymać we Francji nowej specyfikacji silnika
14.06.2018  Mercedes potwierdzi we Francji podpisanie nowej umowy z Hamiltonem?
10.06.2018  Hamilton: Błędy w nawrocie kosztowały mnie pole position
08.06.2018  Hamilton obawia się skutków opóźnienia debiutu nowego silnika Mercedesa
Tagi:
Hamilton L.
Paul Ricard
Magny-Cours

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Grekyy, 28.12.2017 17:16[!]
Po wyścigu i tak powie, że to najlepszy tor i najlepsi fani :)
---, 28.12.2017 19:18[!]
Same procesje, i to na ostatnim zadupiu ... jak można lubić Magny-Cours?!
marios76, 28.12.2017 19:54[!]
@--- Hmm, wiekszosc z nas wypowiada sie ze dany tor lubi, czy nie... a nigdy na nim nie byla :) Jezeli jezdzil na jednym i drugim, to ma porownanie, ktorego nam brakuje.
PS z torow gokartowych na ktorych bylem, najbardziej podoba mi sie ten na zadupiu :) Rozumiem go :)
kidmaciek, 28.12.2017 21:56[!]
Tor może i fajny w Magny-Cours, ale ściganie takie sobie. A Le Mans mogłoby być ciekawe, oczywiście krótsza nitka.
Staszek2010, 29.12.2017 09:07[!]
W sumie to we Francji poza Paul Ricard trochę brakuje torów pod F1. Magny-Cours jest na zadupiu i ciężko się tam wyprzedza. Pełna nitka Le Mans jest za długa na F1 a krótka to nic specjalnego.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca