Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix

Lowe: Force India wykonało świetną pracę w sezonie 2017

Sander: Magnussen nie jest kluczowy dla planów organizacji GP Danii

Gelael będzie kontynuował współpracę z Toro Rosso w sezonie 2018

09.01.2018

Wolff: Wehrlein nie straci wsparcia Mercedesa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Williams bliski potwierdzenia Sirotkina na sezon 2018

Jak podaje Auto Bild, Rosjanin zwiąże się ze stajnią z Grove dwuletnim kontraktem.
Mateusz Szymkiewicz, 3 stycznia 2018, wyświetlenia: 3858<< | lista | T- | T+ | >>

Gazeta Auto Bild podaje, że zespół Williams jest bliski potwierdzenia Siergieja Sirotkina w roli kierowcy wyścigowego w sezonie 2018.

Stajnia z Grove od dłuższego czasu poszukuje następcy Felipe Massy, który zdecydował się odejść z Formuły 1. W ostatnich miesiącach z zespołem byli głównie łączeni Robert Kubica oraz Siergej Sirotkin, lecz według spekulacji dochodzących z różnych źródeł, Williams jest zdecydowany na podpisanie kontraktu z tym drugim.

Rosjanin dysponuje wsparciem banku SMP, który prowadzi program rozwojowy młodych rosyjskich kierowców, natomiast jego właściciel – Boris Rotenberg, jest mocno powiązany z prezydentem Rosji Władimirem Putinem. Według Auto Bild, Sirotkin zdołał zapewnić sobie dwuletnią umowę na starty w Williamsie i wkrótce powinniśmy spodziewać się oficjalnego komunikatu w tej sprawie.

Mistrz Świata z sezonu 1997 z Williamsem – Jacques Villeneuve, przyznał, że kompletnie nie jest zaskoczony wyborem zespołu. „Oni już sprzedali swoją duszę Lawrence'owi Strollowi, który tylko interesuje się swoim synem. Nawet Massa był szybszy od Lance'a. Jego podium w Baku w ogóle mnie nie przekonuje, dla mnie to było zwykłe szczęście” – powiedział 46-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.01.2018  L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego
10.01.2018  Lowe: Force India wykonało świetną pracę w sezonie 2017
03.01.2018  Briatore: Przykro mi, że Kubica nie zdołał przekonać Williamsa
23.12.2017  Wolff: Williams powinien zatrudnić młodego i obiecującego kierowcę
19.12.2017  CVC pomaga Robertowi Kubicy w walce o umowę z Williamsem?
Tagi:
Williams
Sirotkin S.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Tetracampeon, 03.01.2018 17:20[!]
Williamsowi jako ekipie prywatnej, nie dysponującej budżetem podobnym do zespołów fabrycznych, zależy na wniesieniu wkładu finansowego przez sponsorów potencjalnego kierowcy, nawet kosztem niższej lokaty w klasyfikacji konstruktorów. Muszę jednak obiektywnie stwierdzić, że Sirotkin podczas testów w Abu Zabi wypadł bardzo dobrze, dlatego wysłał jasny sygnał na wschodnią granicę - jestem mocny i poradzę sobie. Budżet partnerów Roberta nie może się równać z pakietem sponsorskim Siergieja, dlatego Williams trzyma w szachu wszystkie strony, aby wynegocjować jak najbardziej korzystne warunki.

Faworytem do miejsca w Williamsie jest Sirotkin. Ale czy zespół naprawdę chce mieć w składzie dwóch żółtodziobów? Jeżeli Robert po długiej nieobecności nawet minimalnie odbiega z formą, to w dłuższej perspektywie ma zdecydowanie większe doświadczenie i wielki potencjał od strony inżynierskiej. Formuła 1 to wielki biznes bez sentymentów, tutaj można zerwać lub zawrzeć każdy kontrakt. Jeżeli chodzi o kierowców Williamsa na sezon 2018, to skład: Kubica-Stroll-Sirotkin jest niemożliwy, trzeba jeszcze chwilę poczekać na ostateczną decyzję. Przykro mi to pisać, ale jeżeli nie uda się teraz zakontraktować Kubicy, to pewnie nie uda się już nigdy. :( Wiary jednak nie tracę.
MairJ23, 03.01.2018 17:20[!]
@teambuktu :) bo tak w sumie brzmia te wypowiedzi tutaj... przynajmniej wiekszosc z nich. Niech kazdy z tych ludzi sie postawi na miejscu osoby ktora jest odpowiedzialna za zespol... czy to wlasciciel czy to dyrektor generalny... czy zatrudnilbys Kubice ? Nie mowie ze Sirotkin to najlepszy wybor ale Kubica by nim nie byl takze. Wiec cos zadecydowalo o tym zeby zatrudnic Rosjanina - i ta roznica sa pieniadze i moim zdaniem wiek kierowcy tez sie liczy. Nie chce nikogo tu urazac ale z sentymentami nie ma F1 nic wspolnego. Co innego by bylo jakby zatrunienie Kubicy mialo ogromy wymiar marketingowy... ale nie mialo by. Wiec jedynym atutem Kubicy bylaby jego szybkosc a tej moze brakuje.
Williams ani sie nie stoczy ani nie przestanie istniec - malo tego - te umowy ktore teraz beda podpisane mozna zerwac i isc dalej naprzod. Nie trzeba Williamsowi juz nagrobka stawiac.
Yurek, 04.01.2018 00:07[!]
Cytat MairJ23 :
i ta roznica sa pieniadze

Jak mówię, Kubica nie był pewien i o brak jego zatrudnienia nie będę miał pretensji, ale litości, trochę szacunku dla siebie. Williams nie jest pod względem budżetu zespołem na poziomie Manora, a wychodzi, że będą mieli gorszych od tamtych kierowców. Taki Lotus w 2010 dał radę ściągnąć bardzo dobrych jak na możliwości zespołu zawodników, dlatego tak bardzo jestem zawiedziony postawą Williamsa. Mam nadzieję, że ta dziwna łapczywość zostanie ukarana. Niech często przytaczany 2012 i możliwe poważne pretensje Martini będą przestrogą.
MairJ23, 04.01.2018 00:42[!]
@Yurek pozyjemy zobaczymy. Nie robia tego od wczoraj wiec jak analizowali sytuacje przez 2 miesiace i stawiaja na Sirotkina znaczy sie przemysleli decyzje. Warto poczytac kim jest rodzina Williams. To nie sa glupi niewyksztalceni ludzie. Nie otaczaja sie tez debilami. Wiec szkoda ze Williams F1 nie zatrudnil Roberta ale wydaje mi sie ze wybrali najlepiej jak mogli biorac pod uwage caly obrazek (the big picture).
teambuktu, 04.01.2018 01:15[!]
@MairJ23 no niestety nie pospieramy się bo generalnie się z Tobą zgadzam :)
Tylko rzeczywiście słabe to jest, że zespół typu Williams aż tak bardzo stawia na kasę. Jeżeli Kub jest zbyt dużym ryzykiem to już bym zrozumiał zostawienie Mas, chociaż mój podziw dla niego jest raczej szczątkowy ;)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca