Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix

Lowe: Force India wykonało świetną pracę w sezonie 2017

Sander: Magnussen nie jest kluczowy dla planów organizacji GP Danii

Gelael będzie kontynuował współpracę z Toro Rosso w sezonie 2018

09.01.2018

Wolff: Wehrlein nie straci wsparcia Mercedesa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault: Zadaniem Budkowskiego będzie zbudowanie czołowej stajni F1

Abiteboul podkreśla, że jego firma nie jest zainteresowana tajemnicami konkurencyjnych zespołów.
Nataniel Piórkowski, 5 stycznia 2018, wyświetlenia: 1376<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Renault ujawniło szczegóły związane z funkcją dyrektora wykonawczego, jaką od kwietnia tego roku obejmie były szef działu technicznego F1 w FIA – Marcin Budkowski.

Zatrudnienie Budkowskiego w Renault wywołało niepokój wśród zespołów, które obawiały się, iż Polak wykorzysta informacje pozyskane podczas pracy w FIA w procesie rozwoju bolidu swego nowego pracodawcy. Ostatecznie ustalono, że Budkowski rozpocznie pracę w Enstone dopiero od 1 kwietnia.

„Jestem w stanie zrozumieć sceptycyzm zespołów, ale nie zatrudniamy osoby pokroju Marcina na stanowisku dyrektora wykonawczego, tylko ze względu na to, że ma wiedzę na temat innych ekip” – powiedział dyrektor zarządzający Renault Sport F1, Cyril Abiteboul, dodając, że jego firma obrała „bardzo sprawiedliwe” podejście, przystając na kompromisowy plan zatrudnienia polskiego inżyniera.

„Zatrudniamy go ze względu na jego możliwości, jego doświadczenie i umiejętności. Ma fantastyczne CV, także poza Formułą 1. Perfekcyjne pasuje do roli kogoś, kto ma za zadanie budować kolejny etap historii Renault w Formule 1. Nie jesteśmy zainteresowani tajemnicami innych bolidów. Dobrze pokazuje to fakt, że przystaliśmy na propozycję odsunięcia go od prac związanych z rozwojem bolidu aż do początku kwietnia. Od stycznia Marcin otrzymuje od nas pensję, ale nie będzie zaangażowany w żadne prace rozwojowe bolidu F1. Będzie działał w obszarach spoza F1, koncentrując się na innych seriach wyścigowych, w które jest zaangażowany nasz koncern. Chcę również, aby Marcin zrozumiał szerszą strukturę organizacyjną Renault. To proces aklimatyzacji, po którym będzie mógł skupić się na rozwoju bolidu i swojej działalności w Enstone, jaką zainauguruje na początku kwietnia”.

Abiteboul wyjaśniał, że głównym zadaniem Budkowskiego będzie organizacja pracy fabryki. „Chciałbym, aby Marcin wzniósł nas na kolejny poziom. Ogólnie mówiąc praca Marcina polega na zapewnieniu, że Renault urośnie z bardzo mocnego zespołu środka stawki do czołowej stajni F1. Marcin będzie koncentrował się na budowaniu organizacji i prowadzeniu operacji w taki sposób, abyśmy mogli zrealizować nasze ambicje na sezony 2020-21, gdy chcemy włączyć się do walki o tytuły. Chcę, aby Marcin zbudował perfekcyjny team Formuły 1 XXI wieku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2018  Renault zaostrza procedury kontroli nowych części
08.01.2018  Newey: W swojej karierze otrzymałem trzy oferty dołączenia do Ferrari
03.01.2018  AMuS: Mercedes osiągnie moc 1000 koni mechanicznych w 2019 roku
30.12.2017  Grosjean: McLaren i Renault dokonają dużych postępów
29.12.2017  Boullier: McLaren rozważa powrót do barw papaya orange
Tagi:
Renault
Abiteboul C.
Budkowski M.

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca