Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Piquet: Alonso źle rozgrywa kwestie polityczne we współpracy z zespołami

Zdaniem Brazylijczyka kierowca z Oviedo mógłby mieć już na koncie nawet pięć tytułów F1.
Nataniel Piórkowski, 5 stycznia 2018, wyświetlenia: 2914<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Nelsona Piqueta Fernando Alonso ponosi dużą część winy za swoją niechlubną passę braku sukcesów w Formule 1 na przestrzeni ostatniej dekady.

Hiszpan zdobywał tytuły najlepszego kierowcy F1 w sezonach 2005 i 2006. Później nie udało mu się powtórzyć tego osiągnięcia w okresie startów dla McLarena, Renault i Ferrari. Zdaniem Piqueta, trzykrotnego mistrza serii Grand Prix, ma na to wpływ podejście Hiszpana do współpracy z zespołem.

„Fernando Alonso miał szansę na zdobycie nawet pięciu tytułów mistrza świata. Realia są takie, że zawsze tam gdzie się ścigał pojawiał się bałagan. Jest fantastycznym kierowcą, ale jednocześnie osobą generującą mnóstwo problemów. Wszystko zawsze kończy się odejściami” – powiedział Brazylijczyk.

„W swojej pracy obiera złe podejście do spraw politycznych. Gdy dołączasz do teamu to przede wszystkim musisz wykazać się cierpliwością i współpracować. Dopiero później można walczyć o zwycięstwa. Alonso zawsze chce od razu najlepszej stajni. Nie jest to najlepsza droga” – dodał.

Piquet został także poproszony o porównanie Alonso z czterokrotnym mistrzem świata – Lewisem Hamiltonem. „Nie sądzę, że Alonso jest lepszy. Myślę, że są na tym samym poziomie” – odparł.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.09.2018  Alonso: Powtórzenie wyniku z Singapuru będzie bardzo ciężkie
13.09.2018  Ricciardo i Hulkenberg zaskoczeni przejściem Raikkonena do Saubera
12.09.2018  Alonso: Priorytetem McLarena powinna być poprawa niezawodności
06.09.2018  Alonso przetestował bolid IndyCar w specyfikacji 2018
02.09.2018  Magnussen: Nie mogę się doczekać aż Alonso odejdzie z Formuły 1
Tagi:
Alonso F.
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
82TOMMY82, 07.01.2018 03:47[!]
100% racji w tym co powiedzial Piquet, a wie co mowi o matactwach Alonso - crashgate. Dziwnym trafem ten ktory skorzystal na tym najbardziej - a wiec Alonso, zostal uniewinniony....

No i druga najwieksza afera 20 wieku w F1 - spygate.

Dziwnym trafem jedyne co laczy crashgate i spygate to postac Alonso. I tutaj tez oczywiscie wykpil sie ze wszystkiego.

Ciekawe ile wyscigow wygral dzieki jakims przekretom ktore nie wyszly na swiatlo dzienne.
Tetracampeon, 07.01.2018 06:53[!]
@marios76 Ty też długo śledzisz F1, i na obecną chwilę nie masz pupila tak jak inni. Dlatego stać Cię na obiektywną ocenę.
marcelo92, 07.01.2018 10:31[!]
Śledzi tak dlugo te F1, że zapomniał, że Alosno zeznawał w 2007 na niekorzyść własnego zespolu. Prawdziwy geniusz. W każdym zespole prędzej czy później pojawial sie dym z jego udzialem i tyle. W F1 bycie dobrym kierowca to tylko jeden z wielu składników do sukcesu. Taki Vettel czy Hamilton znaleźli sie w odpowiednim czasie w odpowiednim miejscu. Alonso mógł zostac w Ferrari, które wtedy już miało plany kompletengo przebudowania działania zespołu, bo widzieli, że odstaja od innych. Alonso wybrał kase Mclarena i idiotyczna perspektywe współpracy z Honda. Czemu Honda miala stworzyć dobry silnik ? Oni w 2008 mieli najgorszy silnik w stawce. Brawn powiedzial, że sukcesy w 2009 nie były by możliwe z silnikiem Hondy. Ale hej, Alonso idzie bo mamona musi sie zgadzac. Słowa laudy oddaja jego zachowanie, że zbyt wiele razy szedł za pięniedzmi.
THC-303, 07.01.2018 10:47[!]
Alonso zeznawał na niekorzyść własnego zespołu.
Alonso za często idzie za pieniędzmi.
Alonso maczał palce w prawie każdej aferze, która miała miejsce w F1 w czasach Hiszpana.
Alonso w prawie każdym zespole, w którym jeździł pozostawił po sobie bajzel.
To wszystko prawda, jak najbardziej.

Tylko co to ma do kwestii, czy w 2010 lepiej jeździł on czy Vettel?
toxicx9, 07.01.2018 12:02[!]
Gdzie nie jezdził zostawił po sobie burdel i maczał palce w jakiś aferach i oczywiście Alonso nie miał z tym nic wspólnego. Spygate, Crashgate po którym wygrał wyścig, zresztą wyniki z tego wyścigu powinny byc unieważnione, ale pupilek FIA musiał mieć tytuł. W 2012 tytuł przegrał po wpakowaniu sie w Raikkonen na starcie w Japonii, zresztą w 2007 tez przegrał tytuł w Japonii. Ogólnie niech się cieszy że ma 2 tytuły, w 2005 Raikkonen był zdecydowanie lepszy od boga Alonso, 3 przegrane wyścigi w których prowadził do momentu awarii wygrał Alonso. W 2006 dupę uratowała mu awaria Schumachera w Japonii.
villy, 07.01.2018 13:08[!]
@toxivx9
1.Raikkonen był lepszy?? Raikkonen miał szybszy bolid, a Alonso mniej awaryjny, wszystko się rozbija o sprzęt, a nie o to kto był lepszy. To jest F1, a nie np. skoki narciarskie, nie wygrywa lepszy kierowca tylko przede wszystkim z lepszym bolidem lub mniej awaryjnym i szybkim jak kto woli.
2.Pisanie o 2006 roku przez pryzmat awarii M.Schumachera jedynie jest bzdurą: a awaria Alonso na Monzie, a wcześniej bzdurna kara sędziów, a niedokręcone koło na Hungarorimgu, a problemy z dokręceniem koła w Chinach?? W końcu w przedostatnim wyścigu szczęście, które wcześniej miał Niemiec się odwróciło.
3.W 2012 roku Alonso raczej przegrał tytuł nie przez kolizje na starcie w 2 wyścigach tylko przez chyba jedyny błąd jaki on i zespół popełnił w Kanadzie. Wiesz jaki??
toxicx9, 07.01.2018 14:11[!]
1. Tak awarie to cześć tego sportu oświeciłeś mnie. Ja pisze w ogólnej ocenie całego sezonu to Raikkonen był lepszy od Alonso. Szczęście Alonso to pech Raikkonena. Trzy wyścigi które wygrał Alonso są po awariach Raikkonena: GP San Mariono, GP Europy i Niemiec. Porównanie do skoków też nie trafione tam sprzęt też potrafi zawieść lub dać przewagę. Wiązania Ammann które dały mu sporą przewagę. Wypięte wiązanie Tande w Bischofshofen 2017, czy awaria wizania u Krafta Trondheim w 2015. W skokach drobny szczegół potrafi dać różnice. W ostatnich latach było tego pełno.
2. Wygral tytuł dzięki głupocie Schumacher w Monaco i awarii w Japonii.
3. Zapatrzyli się na biednego Vettala zamiast jechać swój wyścig.
Dla mnie ten człowiek to jedno wielkie szczęście. Nikt mi nie wmówi że o Crashgate nic nie wiedział, o Spygate wygadał sie dopiero jak Mclaren rzekomo faworyzował Hamiltona. Gdzie był zawsze zostawiał po sobie burdel.
MairJ23, 07.01.2018 15:57[!]
heheh ale dyskusja... troche zanizyliscie poziom panowie.
marios76, 07.01.2018 19:54[!]
@marcelo92 No to poleciales. Tak zeznawał przeciwko swojemu zespołowi, że go znowu przyjęli i płacąc chyba po 30-40 milionów. Rzeczywiscie tak nabalaganil, że mu tego nie zapomnieli i jeszcze specjalnie Hondę ściągnęli, żebymu kkarierę zniszczyć. A na poważnie- mówił prawdę, czemu się nie dziwię. Po pierwsze bo to prawda;, po drugie po co miał ich kryćk jak zmienial zespół; po trzecie też go zawiedli, bo przyszedł po tytuł, a nie walczyć o niego z debiutantem ...
Co do odejścia z Ferrari- po pięciu sezonach i dwóch straconych ttytułach po prostu już w nich nie wierzył, poszedł do McLarena , bo mu odpowiadały warunki- niby gdzie miał iść jak tam była nadzieja na wynik i dobra kasa. Po trzecie jakbyśmy tu nie argumentowali to za ułamek tej kasy przyszedł byś do pracy nawet do mnie i po trzech, pięciu latach moglibyśmy się po tyłkach kopać :)
Teraz coś o czym wspomniał @THC-303 Co to wszystko ma do tego jakim jest kierowcą, jak jeździł, czy jeździ? Powiem Ci, że jak ma tyle wad i ciągle ktoś go u siebie chce , to może być lepszy niż nam się wydaje :)
@toxicx9 , @villy Ze też nie macie się o co kłócić... lepszy był w McLarenie, czy drugi w Renault :/ Jeździli razem w jednym zespole, to sobie zobaczcie który był lepszy :)

@marcelo92 Chyba też zapomniałeś, ze Honda w sezonie 2004 miała najmocniejszy silnik :)

@Tetracampeon Będzie tego sezon- dwa dłużej... niż żyjesz :)
Było tak- zaczynali kariery, kończyli, pojawiali się następni i tez pokonczyli i teraz naprawdę nawet nie potrafię jak kiedyś. Po prostu lubię kilku zawodników, zostały stare przyzwyczajenia do zespołów i tyle. Ale i to się po trosze zmienia. Przykład pierwszy z brzegu Verstappen, szybki jak cholera i jak cholera go nie lubię :)
step07, 08.01.2018 14:37[!]
Cytat marios76 :
po trzecie też go zawiedli, bo przyszedł po tytuł, a nie walczyć o niego z debiutantem ...

A to wina zespołu, że dali obojgu wolną rękę? Co mieli specjalnie spowalniać Hamiltona aby Alonso mógł walczyć o tytuł? Dobrze widzieli, że Lewis niczym nie ustępuje dwukrotnemu mistrzowi świata więc pozwolili im walczyć.
marios76, 10.01.2018 09:49[!]
@step07 Pytanie czy i co Alonso mial w kontrakcie. Nikt nikogo nie mial spowalniac- po prostu nie wiemyjak wygladala umowa miedzy Alonso i McLarenem. Nie jestem zwolennikiem TO i wszelkich ustawek- dobrze wiesz, ale jak sie facet wkurzyl bo mial obiecane nr1 to po co nasze dyskusje? Za malo wiemy, a pewnie mial dobry powod... zeby zerwac kontrakt, bo z tego co wiem, nie byl tam tylko na sezon 2007. Tak czy inaczej- McLaren zle to rozegral, bo stracili oba tytuly. Takze zawodnika w tej kwestii mniejbym sie czepial. Dobrze wiedza w czym byl problem i wspolpracuja nadal z Alonso. Gdyby on byl wszystkiemu winien i przez niego wszystkie problemy, to po co jeszcze go u siebie chca , i to za bardzo duze pieniadze?
step07, 10.01.2018 18:43[!]
@marios76 ale ja nie mówię tu nic złego absolutnie na samego Alonso. Odniosłem się tylko do tego Twojego zdania, że zespół go zawiódł bo nie dał mu być nr 1. Może jest tak jak piszesz, ale sam uznasz, że wyglądałoby to żałośnie gdyby np. jadący na prowadzeniu Lewis, który dajmy na to mając kilka sek przewagi nad Hiszpanem usłyszał: Lewis, Fernando is faster than you ;)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca