Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.06.2018

Mercedes nie korzystał jeszcze z maksymalnych osiągów nowego silnika

Horner: Red Bull nie będzie narzucał Hondzie żadnych ograniczeń

Mercedes potwierdził wprowadzenie nowej specyfikacji silnika

Vettel: Nie mamy problemów z bolidem

Hamilton najszybszy również w drugim treningu przed GP Francji

Ericsson nie przystąpi do drugiego treningu we Francji

Hamilton najszybszy w pierwszym treningu do Grand Prix Francji

Verstappen: Honda nie daje powodów do niepokoju

Whiting odpiera krytykę nawierzchni toru Paul Ricard

Kierowcy Mercedesa mogą nie otrzymać we Francji nowej specyfikacji silnika

21.06.2018

Ricciardo: Perspektywa startów dla Renault i McLarena jest zachęcająca

Palmer: Partnerstwo Red Bulla i Hondy nie stworzy konfliktu z Aston Martinem

Motorsport.com: Ferrari jest zdecydowane na zatrudnienie Leclerca

Daniel Ricciardo otrzymał propozycję startów od McLarena

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix

Brytyjczyk jest jednak otwarty na zastąpienie dwóch piątkowych treningów jedną dłuższą sesją.
Nataniel Piórkowski, 10 stycznia 2018, wyświetlenia: 1248<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor do spraw sportowych Formuły 1 – Ross Brawn, ujawnił, że nie jest zwolennikiem wprowadzania zmian w obecnym formacie weekendów Grand Prix.

W ubiegłym roku sugerowano, że w związku z planami zwiększenia liczby wyścigów wyścigowy weekend może zostać skrócony z trzech do dwóch dni.

Bernie Ecclestone sugerował nawet, że w przyszłości powinno dojść do zastąpienia jednego wyścigu dwoma krótszymi. „Musimy się przyjrzeć tradycyjnej koncepcji jednego, długiego wyścigu. Dwa wyścigi trwające po 40 minut z przerwą między nimi, wywiadami oraz pracującymi bolidami byłby atrakcyjne dla widzów, telewizji, sponsorów i reklamodawców” – oceniał były szef FOM w listopadzie 2016 roku.

Brawn jest jednak innego zdania: „Moim zdaniem długość weekendu Grand Prix jest odpowiednia. Nie jest zbyt długi, nie jest zbyt krótki – pozwala się zaangażować. Chcemy rozwoju Grand Prix, podkreślenia jego najważniejszych elementów, które na końcu łączą się w jedną całość. Nie jestem więc pewien, czy powinniśmy myśleć o zmianie długości Grand Prix”.

Brytyjczyk dodał jednak, że jest otwarty na propozycje ewentualnych zmian w harmonogramie wyścigowego weekendu. „Kwalifikacje sprawdzają się całkiem dobrze, ale otwartą na dyskusje pozostaje kwestia piątku – tego czy potrzebujemy dwóch 90-minutowych sesji, czy też jednej popołudniowej”.

Brawn odniósł się także do długoterminowych planów Liberty Media. „Jeśli zwiększymy liczbę wyścigów, to czy będziemy musieli zmienić format weekendu, aby zmniejszyć presję ciążącą na zespołach i umożliwić im występy? Fani są zawsze na pierwszym miejscu. Jak wyobrażają sobie Grand Prix? Zawsze spotykamy się z opiniami o tym, że ludzie powinni być bliżej bolidów, bliżej kierowców. Czy możemy im to umożliwić?”

„Jedną z propozycji jest otwarta kontrola techniczna. Coś takiego funkcjonuje w Le Mans. To świetne wydarzenie. Wszyscy fani mogą podejść, samochody są podnoszone i można zobaczyć co kryje się pod nimi. Myślimy o tego typu rzeczach. Jestem jednak sporym konserwatystą w ocenie formatu ścigania. Na tę chwilę nie mam w tym zakresie żadnych większych planów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.06.2018  Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli
30.05.2018  Brawn odpiera krytykę pod adresem Grand Prix Monako
12.04.2018  Brawn: GP Bahrajnu pokazało, że w F1 funkcjonują dwie ligi zespołów
08.04.2018  Brawn: Być może warto rozważyć pomysł organizacji wyścigów kwalifikacyjnych
19.03.2018  Brawn: Przyszłe bolidy Formuły 1 będą lżejsze
Tagi:
Brawn R.
Grand Prix F1
Przepisy
Liberty Media

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
macieiii, 10.01.2018 18:11[!]
Wiedzą, co się dzieje w prywatnych zespołach które "dorabiają" na płatnych treningach. Chyba szukają zmian gdzie się da.

Ta zmiana byłaby drobna przy tym co się dzieje. Kers, starty z końca, brak piątków, oszczędzanie silników, halo. Jak można mieć tak złą passę złych decyzji
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca