Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Toro Rosso oficjalnie odsłoniło bolid STR13

Ekipa już kilka dni temu pokazała pierwsze zdjęcie tegorocznej konstrukcji.
Mateusz Szymkiewicz, 26 lutego 2018, wyświetlenia: 4374<< | lista | T- | T+ | >>

Zespół Toro Rosso oficjalnie zaprezentował tegoroczny model oznaczony kodem STR13.

Przed stajnią z Faenzy jeden z najważniejszych sezonów w trzynastoletniej historii startów w Formule 1. Ekipa we wrześniu 2017 roku zdołała pozyskać na wyłączność dostawcę układów napędowych – Hondę. Japoński producent po nieudanym trzyletnim partnerstwie z McLarenem, upatruje w Toro Rosso szansę na nowy start.

Centrala Hondy przed oficjalnym zainaugurowaniem współpracy z włoskim zespołem zdecydowała się zrestrukturyzować oddział odpowiedzialny za projekt w F1. Stanowisko szefa utracił Yusuke Hasegawa, którego obowiązki zostały rozdzielone między dwie osoby. Rozwój jednostki w Sakurze będzie od tego roku nadzorował Yasuaki Asaki, natomiast podczas testów oraz weekendów Grand Prix osobą decyzyjną na torze będzie Toyoharu Tanabe.

Z kolei Toro Rosso, które ma być „poligonem doświadczalnym” przed potencjalnym partnerstwem Hondy z Red Bull Racing, zdecydowało się postawić w całym sezonie na Pierre'a Gasly oraz Brendona Hartley'a. Francuz dołączył do zespołu podczas zeszłorocznego Grand Prix Malezji, natomiast Nowozelandczyk otrzymał szansę debiutu w Formule 1 w trakcie rundy rozgrywanej w Austin.

W ich ręce zostanie powierzony model STR13, który przejechał pierwsze kilometry już kilka dni temu podczas dnia filmowego na włoskim obiekcie Misano. Tuż po jego zakończeniu ekipa zdecydowała się opublikować pierwszą fotografię nowego bolidu, w związku z czym zaplanowana na dziś prezentacja jest zwykłą formalnością.

W porównaniu do poprzednika tegoroczny model dysponuje zupełnie nową konstrukcją nosa, która do złudzenia przypomina rozwiązanie stosowane przez McLarena. Inne rzucające się w oczy modyfikacje znajdują się za kokpitem, co rzecz jasna jest związane z nowym dostawcą jednostek. Inżynierowie Toro Rosso zdecydowali się m.in. na przeprojektowanie wlotu powietrza nad głową kierowcy, a także sekcji bocznych.

Prace nad rozwojem STR13 rozpocznie Hartley, który został wyznaczony przez zespół na testy w Barcelonie również na środę. Z kolei we wtorek oraz czwartek za kierownicą bolidu powinniśmy zobaczyć Pierre'a Gasly.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.02.2019  McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya
13.02.2019  Nowy bolid Toro Rosso zadebiutował na torze
12.02.2019  Tost: Kwiat zasługuje na kolejną szansę w Formule 1
11.02.2019  Toro Rosso zaprezentowało bolid STR14
09.02.2019  Mercedes po raz pierwszy odpalił silnik w bolidzie W10
Tagi:
Toro Rosso
Honda

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca