Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.12.2018

Domenicali: Powrót Alonso do Formuły 1 z Ferrari byłby możliwy

Verstappen zadowolony z zatrudnienia Gasly'ego przez Red Bulla

Renault będzie pracować nad nowym bolidem podczas przerwy świątecznej

Komentarze Vettela na temat powrotu nie robią wrażenia na Kubicy

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Gasly: Pierwsza tura testów pokazała postępy dokonane przez Hondę

Bolid STR13 pokonał 324 okrążenia - najwięcej spośród wszystkich tegorocznych konstrukcji.
Nataniel Piórkowski, 2 marca 2018, wyświetlenia: 5302<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pierre Gasly uważa, że pierwszy tydzień testów w Barcelonie pokazał, iż Honda dokonała zimą dużych postępów w zakresie niezawodności swojego silnika F1.

Kiedy we wrześniu ubiegłego roku Toro Rosso ogłaszała nawiązanie partnerstwa z japońskim producentem, wielu fanów i obserwatorów przekonywało, że stanowi to poważny strategiczny błąd. Na przestrzeni czterech pierwszych dni zimowych testów bolid STR13 pokonał jednak 324 okrążenia – więcej niż którakolwiek z pozostałych konstrukcji – bez żadnych poważniejszych usterek technicznych.

Warto również zauważyć, że Gasly osiągnął wczoraj czwarty wynik w punkcie pomiaru prędkości: 333 km/h. Dla porównania pierwszy w zestawieniu Kevin Magnussen z Haasa był o 3 km/h szybszy.

Zapytany czy stanowi to mocny przekaz dla krytyków Hondy, Gasly powiedział: „Mam taką nadzieję. Sądzę, że udało nam się pokazać, iż silnik jest w porządku. Toro Rosso blisko współpracuje z Hondą w zakresie komunikacji, aby dysponować możliwie najbardziej konkurencyjnym pakietem. Mamy wspólny cel. Pracujemy jak jedna ekipa, nie jak dwa osobne zespoły. Wydaje mi się, że to coś bardzo pozytywnego”.

„Wciąż musimy dokonać dużych postępów. Nadal jest trochę rzeczy, które wymagają poprawy, ale w podobnej sytuacji są prawdopodobnie wszystkie zespoły. Jak dotąd jednak jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Hondą. Bardzo się starają” – dodał podopieczny juniorskiego programu Red Bulla.

„Przejechanie tylu okrążeń było bardzo satysfakcjonujące. To był dopiero mój drugi dzień testów w tym bolidzie, czwarty dla zespołu, więc wciąż wiele uczymy się o nowej konstrukcji. Musimy określić odpowiednie kierunki, tak aby zmaksymalizować osiągi przed pierwszym wyścigiem w Melbourne. Ostatnie dni były bardzo ważne dla mnie i dla zespołu. Sądzę, że dowiedzieliśmy się wielu rzeczy. Kolejne dni poświęcimy na analizę zebranych danych, ale ogólnie był to dla nas całkiem pozytywny tydzień”.

Dystans pokonany przez kierowców i zespoły na testach w sezonie 2018

Punkt pomiaru prędkości - czwartek, 1 marca
 Kierowca Bolid-silnik Prędkość 
 Kevin Magnussen Haas-Ferrari 336 km/h 
 Sebastian Vettel Ferrari 334 km/h 
 Lewis Hamilton Mercedes 333 km/h 
 Pierre Gasly Toro Rosso-Honda 333 km/h 
 Lance Stroll Williams-Mercedes 331 km/h 
 Sergio Perez Force India-Mercedes 331 km/h 
 Charles Leclerc Sauber-Ferrari 329 km/h 
 Valtteri Bottas Mercedes 326 km/h 
 Fernando Alonso McLaren-Renault 324 km/h 
 Carlos Sainz Renault 320 km/h 
 Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 320 km/h 
 Siergiej Sirotkin Williams-Mercedes 319 km/h 
 Stoffel Vandoorne McLaren-Renault 316 km/h 
 Max Verstappen Red Bull-Renault 313 km/h 
 Nico Hulkenberg Renault 313 km/h 
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.12.2018  Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1
01.12.2018  Albon: Byłem bliski porzucenia wyścigów po usunięciu z programu Red Bulla
27.11.2018  Honda dziękuje Hartley'owi za wkład w rozwój jednostki napędowej
26.11.2018  Alexander Albon będzie kierowcą Toro Rosso w sezonie 2019
26.11.2018  Albon rozwiązał umowę na starty w Formule E w zespole Nissana
Tagi:
Toro Rosso
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
MairJ23, 02.03.2018 13:42[!]
szkoda ze Honda jak by sie okazalo ze maja teraz dobra jednostke to zasilaja zespol srodka/konca stawki i nie bedzie w sumie odniesienia... Wiec to oczywiscie nikomu nic nie udowodni oprocz specjalistow patrzacych na dane. Oprocz moze niezawodnosci bo to bedzie widoczne jak na dloni. :) Alonso bedzie wsciekly. Coz nie pierwszy i nie ostatni raz.
marcelo92, 02.03.2018 14:12[!]
Udowdni Red Bullowi.... który już widzi, że Renault chce właczyć sie do walki. A to oznacza problemy dla Red Bulla. Red Bull jako jedyny tak naprawdę będzie mógł porównać dwa silniki.
marios76, 02.03.2018 14:37[!]
@marcelo92 Przecież Toro Rosso jest 20km/h szybsze od Red Bulla! Będą na 3 miejscu w klasyfikacji, pokonujac zdecydowanie zespół-matkę! ;)
Nie zycze im źle. Ale co do Hondy, to mogli sie lepiej zbierac do roboty, bo przez trzy lata pograzyli naprawde dobry zespół. Wyniki pokażą, kto ma lepszy silnik- statystyka jest nieublagana.
MairJ23, 02.03.2018 16:22[!]
@marios76 wygra i tak Hamilton :)
mazi6622, 02.03.2018 16:28[!]
Czytałem gdzieś że to Mclaren był winny tak słabych silników Hondy bo to oni narzucali im jak mają je budować. Torro Rosso dało im wolna rękę i już widać widać efekty :) Już widzę partnerstwo Red Bull z Honda.
rno2, 02.03.2018 17:57[!]
@marios76
Przypomnij sobie sezon 2008 kiedy STR pokonało RBR :-)
Peter78, 02.03.2018 18:55[!]
Oraz sezony 2013 i 2014, gdy McLaren pogrążał się sam, bez udziału Hondy.
marios76, 02.03.2018 19:13[!]
@Peter78 Haha... Owszem, to byl slaby okres, ale nie taki dół jak przez ostatnie 3 lata, czy chocby Williams ostatnio. Statystyka pokazuje, ze bez wzgledu na to na jakim poziomie byl McLaren, na jakim by silniku nie jeździł, nie mial NIGDY tak zlego okresu... jak 3 ostatnie lata spedzone z Honda.
Jezeli TR bedzie odrobine przed nimi w tym sezonie... to nie mozna będzie powiedzieć, ze wyszli na zamianie silnika lepiej. Ale jezeli będą slabsi, to niestety cale to paplanie , okaze sie nic nie warte.
@rno2 Naprawdę myslisz ze tego nie pamietam? ;)
marcelo92, 02.03.2018 19:33[!]
akurat Toro Roso może dużo więcej zyskać na umowie z Hondą niż na umowie z Renault. Honda ich wspomaga finansowo i jeżeli silnik Hondy nawet będzie słabszy o te 20 KM to fundusze na rozwój nadwozia w ostateczności przechylą bilans na dodatni dla zespołu.
benethor, 03.03.2018 10:26[!]
@rno2 wtedy STR miało Vettela, a RBR starzejącego się Coultharda
OldSeb, 03.03.2018 14:04[!]
Problem z Renault jest taki, że mają swój team fabryczny. To powoduje, że nie ma możliwości aby zespoły klienckie dostawały taką samą specyfikację silnika. Mogą się zaklinać na cokolwiek a ja i tak nie uwierzę, że ułatwią rywalom wyścig po miliony z FIA. To samo tyczy się zresztą Mercedesa.
AleQ, 03.03.2018 14:52[!]
Cytat :
wtedy STR miało Vettela, a RBR starzejącego się Coultharda


+ Odpuszczenie rozwoju RB4 w połowie sezonu, bo się szykowali na 2009. No i jeszcze wyszły problemy Renault z silnikiem (a konkretnej zbyt mało KM, przypadek?).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca