Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag

Vasseur: Raikkonen będzie wielkim atutem Saubera

Pascal Wehrlein dołączy do Toro Rosso w sezonie 2019?

GP Singapuru: weekend w obiektywie

GP Singapuru: opony użyte w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Abiteboul: Przyjście Sainza do Renault wpłynęło na postawę Hulkenberga

Szef zespołu przyznał, iż Niemiec zaczął interesować się technicznymi aspektami bolidu 23-latka.
Mateusz Szymkiewicz, 6 marca 2018, wyświetlenia: 1752<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Renault – Cyril Abiteboul, przyznał, że dołączenie Carlosa Sainza do zespołu wpłynęło na postawę Nico Hulkenberga.

Niemiec dołączył do stajni z Enstone przed sezonem 2017 i w większości wyścigów jego partnerem był Jolyon Palmer. Mimo to w ostatnich czterech Grand Prix kokpit Brytyjczyka przejął Carlos Sainz, który w debiucie okazał się być szybszy w kwalifikacjach od Hulkenberga, a także zdobył sześć punktów.

„Zauważyłem jedną rzecz, kiedy wsadziliśmy go [Sainza] do bolidu” – powiedział Cyril Abiteboul, stojący na czele Renault Sport F1 Team. „Po raz pierwszy usłyszałem [od Hulkenberga] «Jakie paliwo jest w drugim bolidzie?», «Jakie ma opony?» oraz «Na jakim znajduje się trybie mocy?». Po raz pierwszy interesował się innym bolidem. To nie była dla niego pobudka, ponieważ on cały czas był w pełni zaangażowany, ale zaczął się interesować partnerem”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.09.2018  Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce
20.09.2018  Ocon: Nie żałuję swoich decyzji
19.09.2018  Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?
18.09.2018  Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault
16.09.2018  Budkowski: Renault nie załamało żadnego dżentelmeńskiego porozumienia
Tagi:
Renault
Hulkenberg N.
Sainz C.
Abiteboul C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca