Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.12.2018

Domenicali: Powrót Alonso do Formuły 1 z Ferrari byłby możliwy

Verstappen zadowolony z zatrudnienia Gasly'ego przez Red Bulla

Renault będzie pracować nad nowym bolidem podczas przerwy świątecznej

Komentarze Vettela na temat powrotu nie robią wrażenia na Kubicy

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Alonso: Nie potrzebuję ostatniego dnia testów

Hiszpan zdradził, iż mimo niskiego przebiegu udało się zebrać najważniejsze informacje o MCL33.
Mateusz Szymkiewicz, 7 marca 2018, wyświetlenia: 2419<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Fernando Alonso po szóstym dniu testów w Barcelonie przyznał, iż nie potrzebuje kolejnego dnia za kierownicą najnowszego bolidu McLarena.

Stajnia z Woking mimo zmiany dostawcy układów napędowych wciąż boryka się ze sporymi problemami podczas zimowych testów. Pierwszego dnia drugiej tury przygotowań na Circuit de Catalunya, Stoffel Vandoorne zdołał przejechać tylko 38 okrążeń, natomiast dzisiaj Alonso miał poważny wyciek oleju. Ekipa w następstwie zdecydowała się założyć nową jednostkę do bolidu MCL33, co wykluczyło Hiszpana z jazd na prawie siedem godzin.

Mimo to Alonso zapytany o problemy zespołu podczas testów, stwierdził, iż wszystkie najważniejsze informacje zostały już zebrane i pozostaje spokojny przed pierwszym wyścigiem sezonu. „Zdecydowanie wolelibyśmy dzisiaj pokonać nieco więcej okrążeń. Nasz program zakładał więcej niż pięćdziesiąt kółek, ale tak czy inaczej udało nam się odkryć pewne rzeczy. To część testów i mam nadzieję, iż tego typu zdarzenia nie będą miały miejsca po dziesięciu okrążeniach w Melbourne. Jestem więc szczęśliwy, że dzięki temu nasz bolid będzie coraz mocniejszy”.

„Wszystkie najważniejsze etapy programu udało nam się wykonać rano, reszta dnia miała polegać na długich przejazdach, podczas których nie zebralibyśmy potrzebnych informacji, więc nie jestem zestresowany straconym przebiegiem. Prawdopodobnie będziemy potrzebować ostatniego dnia do dłuższych przejazdów, a także na sprawdzenie dodatkowych rzeczy, ale pod względem zyskania odpowiedzi na kluczowe pytania jest już ok, dysponujemy wszystkim. Nie potrzebuję więc ostatniego dnia. Pojawię się w bolidzie, będę go prowadził i mam nadzieję, że będziemy dalej poznawać go” – powiedział 36-latek.

Hiszpan dodał, że McLaren nie boryka się z żadnymi poważnymi problemami z MCL33, a dotychczasowe usterki są drobne. „Nie ma żadnych kluczowych problemów z bolidem, a wszystkie usterki, które do tej pory mieliśmy, są pod kontrolą. Niestety odkrywamy nowe rzeczy każdego dnia, ale myślę, że przez to znajdziemy się na mocnej pozycji w Australii”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.12.2018  Domenicali: Powrót Alonso do Formuły 1 z Ferrari byłby możliwy
18.12.2018  Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent
08.12.2018  Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso
27.11.2018  Alonso wystartuje w Daytona 24h i Indy 500 współpracując z markami GM
26.11.2018  Fernando Alonso i Jimmie Johnson zamienili się samochodami
Tagi:
Alonso F.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bolekse, 07.03.2018 21:06[!]
Ale Fernando czaruje. Tym nie mniej spodziewam się, że McLaren bęzie w tym sezonie bardzo szybki ale pewnie też awaryjny - co jest korzystne dla widowiska w tym idealnym świecie współczesnej prawie, że bezawaryjnej F1 ;)
ergie, 07.03.2018 22:18[!]
Zawadzam się z nim w 100%... ma już pewność, że tak jak poprzednimi laty wyżej nerek nie podskoczy i nie zmieni tego ani jedna sekunda więcej jazd testowych :)))))))))
marios76, 08.03.2018 08:07[!]
Trochę pijaru musi być ;) Alo możefaktycznie docenia sszybkość? Nawet Wolf mówił, że lepiej jest mieć szybkość, bo awaryjność da się poprawić. Na pewno wsiadł, przejechał się i jakieś dobre odczucia miał- prowadzenie, balans, hamulce. Może czas dwie sekundy lepszy niż w zeszłym roku. Powiedział też, że lepiej byłoby pojeździć dłużej, ale na tak okrojony przejazd potrafi wyciągnąć pozytywne wnioski.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca