Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag

Vasseur: Raikkonen będzie wielkim atutem Saubera

Pascal Wehrlein dołączy do Toro Rosso w sezonie 2019?

GP Singapuru: weekend w obiektywie

GP Singapuru: opony użyte w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

McLaren broni koncepcji bolidu MCL33

Eric Boullier przekonuje, że usterki mają związek z poznawaniem nowego pakietu.
Nataniel Piórkowski, 8 marca 2018, wyświetlenia: 3194<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

McLaren broni koncepcji bolidu MCL33, podkreślając, że wszelkie usterki do jakich dochodzi podczas testów mają związek z poznawaniem nowego pakietu silnikowego.

We wtorek w konstrukcji stajni z Woking doszło do trzech usterek – dwukrotnie zawiodła elektryka, a po południu doszło do wycieku z układu hydraulicznego.

W środę z kolei Fernando Alonso musiał zatrzymać swój bolid na poboczu ze względu na wyciek oleju, który doprowadził do podjęcia przez McLarena decyzji o wymianie silnika.

„To tylko testy. Po pierwsze cała historia z czasami okrążenia – jeśli spojrzycie na Red Bulla, to o poranku korzystali z nowych pośrednich i miękkich opon i byli szybsi o zaledwie pół sekundy. Różnice nie są zbyt duże ze względu na specyfikację i temperaturę nawierzchni. Są pewne techniczne powody, dla których wolimy pracować z bolidem na określonych oponach” – powiedział Boullier.

„Pojawiają się awarie. Mamy drobne usterki, z którymi musimy się uporać, ale to tylko testy. To część procesu. Wiemy, w czym tkwią problemy. Zaczynamy partnerstwo z Renault, mamy kompletnie nową instalację jednostki napędowej. To testy. Dajcie nam czas. Jest w porządku” – dodał.

Po wczorajszych problemach McLaren wprowadził drobne modyfikacje w osłonie silnika, aby uniknąć przegrzewania się tylnych partii bolidu. Zapytany o to, czy jego zdaniem kiepska niezawodność ma związek z ciasnym upakowaniem tyłu MCL33, Boullier odparł: „Nie sądzę, że obie te kwestie są ze sobą powiązane. Oczywiście staramy się zaprojektować możliwie najlepszy bolid, więc musimy być pewni co do danej koncepcji. Gdy koncepcja jest nowa, to o tym czy jest dobra lub nie decydują osiągi na torze. Wprowadzamy poprawki. Staramy się wycisnąć z naszego bolidu wszystko co najlepsze i zmusić platformę aerodynamiczną do zapewniania nam jeszcze lepszego tempa. Zobaczymy. Dostosowujemy pewne obszary, a wtorkowy wyciek nie był z tym związany”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.09.2018  Ocon: Nie żałuję swoich decyzji
16.09.2018  Alonso: Powtórzenie wyniku z Singapuru będzie bardzo ciężkie
14.09.2018  Vandoorne: Nie otrzymałem wyjaśnień od McLarena
12.09.2018  Alonso: Priorytetem McLarena powinna być poprawa niezawodności
11.09.2018  Perez: To McLaren był zainteresowany moim powrotem
Tagi:
McLaren
Boullier E.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
woodywoods, 08.03.2018 21:20[!]
To tylko testy. Australia prawdę nam powie, panowie :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca