Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2018
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2018
Klasyfikacje generalne 2018
Statystyki z sezonu 2018

  Wszystkie sezony
2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Austin.
Pirelli United States Grand Prix 201821 października
Circuit of the Americas
Długość toru: 5,513 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 308,728 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:33,108 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2017
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:37,766 - Sebastian Vettel (Ferrari), 2017
Największa średnia prędkość wyścigu:
197,376 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2017
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.17Kimi RaikkonenFerrari SF71H561h34m18,6431
2.1633Max VerstappenRed Bull RB1456+0:01,2811
3.244Lewis HamiltonMercedes W09 EQ Power+56+0:02,3421
4.15Sebastian VettelFerrari SF71H56+0:18,2221
5.277Valtteri BottasMercedes W09 EQ Power+56+0:24,7441
6.127Nico HulkenbergRenault R.S.1856+1:27,2101
7.455Carlos SainzRenault R.S.1856+1:34,9941
8.211Sergio PerezForce India VJM1156+1:41,0801
9.1128Brendon HartleyToro Rosso STR13551 okr.1
10.69Marcus EricssonSauber C37551 okr.1
11.62Stoffel VandoorneMcLaren MCL33551 okr.2
12.710Pierre GaslyToro Rosso STR13551 okr.2
13.135Siergiej SirotkinWilliams FW41551 okr.2
14.118Lance StrollWilliams FW41542 okr.3
15.616Charles LeclercSauber C3731uszkodzenia po kolizji 2
16.123Daniel RicciardoRed Bull RB148jednostka napędowa0
Niesklasyfikowani
8Romain GrosjeanHaas VF-182kolizja z Leclerkiem 2
14Fernando AlonsoMcLaren MCL330kolizja ze Strollem1
Zdyskwalifikowani
20Kevin MagnussenHaas VF-1856przekroczenie limitu przepływu paliwa 1
31Esteban OconForce India VJM1156przekroczenie limitu przepływu paliwa1
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (Mercedes W09 EQ Power+) - 1:37,392 na 40 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 196,411 km/h

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
gumek73, 21.10.2018 23:07[!]
Oby w przyszłym sezonie duet Redbull-Honda wypalił i Max ścigał się z Lewisem tak, jak dzisiaj pod koniec wyścigu. Bo jak nie Max to chyba nikt inny tego nie potrafi zrobić.
RY2N, 21.10.2018 23:14[!]
@derwisz
nie przesadzaj z tym najlepszym bolidem, bo jakby tak było to bolid z silnikiem Renault nie zbliżałby się do Raikkonena okrążenie po okrążeniu. W rzeczywistości to Mercedes dał dziś ciała z ustawieniami, a Ferrari jak było tak zostało na poziomie RedBulla (w 2-giej połowie sezonu)
marios76, 21.10.2018 23:19[!]
Gdzie hejterzy dziadka emeryta? Niezle jak na numer 2 co? :) Vettel po raz kolejny pokazal jaka jest jedynka... a Kimi zrobil swoje. Tak przypuszczalem ze Lewis.podczas PP zlozyl kosmiczne okrazenie a to Ferrari jest szybsze i wygra wyscig. Brawo Kimi! Super, ze wygral w tych okolicznosciach- przejscia do.Saubera, gdzie juz nie bedzie mial szans na zwyciestwo. Mercedes sie przejechal.na strategii, w.przypadku Hamiltona dwukrotnie. Choc moze tak zarlo gumy, ze nic by nie pomoglo. PS Walki Lewisa.z Kimim i z Verstappenem- przegrane... ? Nie- nie stracil tyle ile Vettel na jednym pojedynku z Ricciardo. Musi sie uczyc.
Steiner tez sie musi uczyc. Doskonale Grosjean- on nie zapomina...! ;)
Naprawde fajny wyscig.
pietrek zlamasie dales slowo, jestes zerem, nie udzielaj sie w kolejnych kontach pod kolejnymi nickami. Jestes choragiewka :D
derwisz, 21.10.2018 23:32[!]
@RY2N Forma RBR to zasługa Neweya. RBR tradycyjnie robi największy z całej stawki postęp i w przypadku jeżeli rozpoczyna sezon ze sporą stratą do najlepszych to w końcówce za sprawą zespołu konstruktorów dowodzonego przez genialnego Neweya nawet pomimo słabszej jednostki napędowej potrafi złapać kontakt z najlepszymi, a ze kierowców ma nie najgorszych a nawet patrząc na całość w tym sezonie ma chyba najlepszą parę w stawce to i taki a nie inny wynik w dzisiejszym wyscigu.
Mr President, 21.10.2018 23:33[!]
Ferrari wróciło do formy z GP Belgii, Vettel mógł walczyć o zwycięstwo, gdyby nie błąd przy wyprzedzaniu Ricciardo. Tym razem, nie ma to już znaczenia, Mercedes ma oba tytuły w kieszeni. Piękne pożegnanie Raikkonena z czołówką F1, przynajmniej 1 zwycięstwo na 13 kolegi zespołowego od momentu dołączenia Vettela do Ferrari. Zużycie opon zapewniło spektakl w końcówce, walka o zwycięstwo bolidów trzech różnych zespołów przy trudnym wyprzedzaniu. Z dobrej strony pokazało się Renault, Ocon nie był w stanie odrobić straty do Sainza. W GP USA niczym w wyścigu długodystansowym kluczem do sukcesu był dobór długości stintów.
RY2N, 21.10.2018 23:43[!]
Cytat derwisz :
Forma RBR to zasługa Neweya. RBR tradycyjnie robi największy z całej stawki postęp
Tymi stwierdzeniami tylko potwierdzasz mój wniosek, że w tym wyścigu najlepszy bolid jako całość wystawił RedBull a nie Mercedes który przegrał przez złe ustawienia.
derwisz, 21.10.2018 23:55[!]
Gdyby RBR miał najlepszy bolid to by VER pokonał RAI. Max jest zdecydowanie szybszym kierowca od Kimiego.
Ja widzę to tak: zdecydowanie najlepszy i zwycięski bolid miało Ferrarri. RBR i MERC na podobnym poziomie ale wyraźnie z tyłu.
RY2N, 22.10.2018 00:05[!]
@derwisz
a pamiętasz z którego miejsca startował VER, a z którego RAI?
Zresztą Verstappen pokonałby Raikkonena, ale dopadł go Hamilton z którym Max musiał stoczyć walkę i zabrakło mu już czasu na dopadnięcie Kimiego.
Zomo, 22.10.2018 00:30[!]
@RY2N - swiete slowa o Verstappenie.
Raikkonen mial dzisiaj troche szczescia ze inni zle dobrali strategie a Vettel wyeliminowal sie sam. Jak juz pisalem Ferrari nie mialo wyjscia i "pozwolilo" mu wygrac.
villy, 22.10.2018 00:31[!]
Strasznie się cieszę z wygranej Raikkonena, zasłużył na nią. Swoją drogą Hakkinen ostatni wyścig w karierze wygrał w USA, czyżby Raikkonen też?? Wydaje mi się, że decydujące było przytrzymanie przez Raikkonena Hamiltona, wtedy Brytyjczyk zniszczył swoje opony i był zmuszony jeszcze raz zjechać. Tak jak Raikkonen przegrał na Monzie przez zniszczenie swoich opon, tak tu wygrał przez zniszczenie opon Hamiltona. Dawno tak się nie cieszyłem po wyścigu.
Verstapen świetny występ. Jedna smutna myśl naszła, gdy Raikkonen na Suzuce w 2005 roku wygrywał z końca stawki startując, to musiał się namęczyć przebijając przez stawkę. Teraz różnica między pierwszą trójką, a resztą jest tak wielka, że wiadomo, że to kwestia kilku okrążeń pozycja 6.
Hamilton- niepotrzebne ryzyko zespołu, zamiast pojechać standardowo, to wymyślili jakąś dziwną strategię, trochę wbrew mojej opinii, że walczą najprostszymi środkami, ale może to dlatego, że wiedzą, że oba tytuły mają w kieszeni i mogą sobie na trochę ryzyka pozwolić tak jak np. M.Schumacher we Francji 2004.
Vettel- potwierdził moją opinię, że od 2 lat ma słabą psychikę.
Bottas- jechał, ale stopniowo spadał.
Renault najlepsze z całej reszty.

Dla mnie najlepszy wyścig w sezonie biorąc pod uwagę fakt, że nie było wydarzenia wywracającego wyścig do góry nogami.
derwisz, 22.10.2018 00:59[!]
Nie odniosłem wrażenia, ze VER miał szanse pokonać RAI. Myślę , ze to iż VER zakończył wyścig z taką a nie inną stratą spowodowane było tym, ze RAI świadom mocy drzemiącej w bolidzie po prostu kontrolował sytuację kładąc nacisk na zadbanie o dobry stan ogumienia. RAI od chwili kiedy objął prowadzenie ani razu nie był zagrożony przez VER, widziałeś jakiś poważny atak ze strony VER zagrażający pozycji lidera?. To jest dla mnie dowód na wyższość sprzętu, bo kierowcą RAI jest średnim i zdecydowanie wolniejszym od VER.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca