Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.10.2018

Brown: Vandoorne nie jest wystarczająco agresywny w Formule 1

Hartley: W ostatnich wyścigach spełniłem postawione przede mną warunki

Doornbos: Mercedes może zatrudnić Ocona już na sezon 2019

Szafnauer: Potwierdzimy umowę ze Strollem gdy wyjaśni się przyszłość Ocona

Kubica otrzymał propozycję funkcji kierowcy rozwojowego Ferrari?

Vettel: Zbyt długo zajęło nam zrozumienie błędów

Alonso chciałby sprawdzić nową kamerę pokładową w F1

Mercedes zmodyfikował felgi w obawie przed protestem Ferrari

22.10.2018

Stroll może zadebiutować w Force India przy okazji testów w Abu Zabi

Magnussen i Steiner krytykują przepisy dotyczące zarządzania paliwem

Verstappen podekscytowany perspektywą kolejnego sezonu

Vandoorne będzie pomagał Mercedesowi w symulatorze

GP USA: weekend w obiektywie

GP USA: opony użyte w wyścigu

Ocon i Magnussen wykluczeni z wyników GP USA (akt.)

21.10.2018

Raikkonen: Udowodniłem, że niektórzy ludzie się mylili

Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa

Alonso: W F1 ściga się więcej amatorów niż w WEC

Grosjean zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie do GP Meksyku

Horner: Ricciardo wybił dziurę w ścianie po odpadnięciu z GP USA

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Honda intensyfikuje prace nad poprawą osiągów silnika

Producent chce do GP Kanady zwiększyć moc swojej jednostki o 27 koni mechanicznych.
Nataniel Piórkowski, 10 kwietnia 2018, wyświetlenia: 2467<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Honda zintensyfikuje prace rozwojowe swojego silnika Formuły 1 celując w dokonanie przed Grand Prix Kanady znaczących postępów w mocy, szacowanych wstępnie na 27 koni mechanicznych.

Czwarte miejsce wywalczone przez Pierre'a Gasly'ego w Bahrajnie jest najlepszym wynikiem osiągniętym przez Hondę od czasu powrotu do sportu jako dostawca jednostek napędowych.

Japoński koncern zamierza teraz zmaksymalizować tempo rozwoju swego silnika – według ustaleń magazynu Autosport przed czerwcowym Grand Prix Kanady jednostka RA618H ma zapewniać moc wyższą o 27 koni mechanicznych niż obecnie. Oprócz udoskonalania silnika spalinowego Honda cały czas pracuje także nad zwiększeniem efektywności pracy układów hybrydowych.

„Nasz rozwój to nie tylko niezawodność. To także osiągi. Musimy znaleźć złoty środek. Gdy w zbyt dużym stopniu koncentrujesz się na osiągów, czasem płacisz za to surową cenę. Równie dobrze możesz jednak ponieść porażkę nawet wtedy, gdy nie starasz się zbyt mocno. To trudne, ale staramy się dokonać postępów zarówno na płaszczyźnie niezawodności jak i osiągów” – tłumaczył Tanabe.

Awaria MGU-H do jakiej doszło w bolidzie Gasly'ego w trakcie wyścigu o GP Australii doprowadziła do uszkodzenia silnika spalinowego. Próbując ustalić źródło problemu Honda przeprowadziła dochodzenie na torze oraz w fabryce w Sakurze, dokąd wysłano zniszczone komponenty jednostki.

Inżynierom udało się stworzyć poprawki na Grand Prix Bahrajnu – znalazły się one nie tylko w bolidzie Gasly'ego, ale także Brendona Hartleya. Oceniając skuteczność nowych rozwiązań Tanabe stwierdził enigmatycznie, że „z zebranych informacji wynika, iż pozwoliły one wyeliminować ostatnie problemy”.

Japończyk zaznaczył także, że trzyletni okres rozczarowań we współpracy z McLarenem umożliwił Hondzie udoskonalenie metod reagowania na kryzysowe sytuacje. „Od 2015 roku musieliśmy radzić sobie z wieloma usterkami. To doświadczenie pomogło nam uporać się z ostatnimi awariami w tak krótkim czasie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.10.2018  Verstappen podekscytowany perspektywą kolejnego sezonu
19.10.2018  Gasly i Hartley wyruszą do GP Stanów Zjednoczonych z ostatniej linii
19.10.2018  Sainz: Tempo kwalifikacyjne Hondy jest zmartwieniem dla Renault
19.10.2018  Verstappen: Zapowiedzi postępów Renault to stara śpiewka
17.10.2018  Abiteboul: Honda przeprowadza większe inwestycje od Renault
Tagi:
Honda
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
JuJu_Hound, 11.04.2018 10:12[!]
Jestem pełen uznania dla Tanabe za ponizsze słowa:
"I cannot afford to be satisfied with this result, because there were three retirements and a minute of difference to the first three," he said. "We do not want to say great things now, as there is no choice but to keep climbing steps. Because we aspire to win and be number 1."
rakes, 11.04.2018 18:22[!]
A może to Honda "wylisowała" Mcalerena ? Wiadomo, że Mclaren miał wyłączność na silniki Hondy i nie chciał się zgodzić na dostawy silników do innych teamów. Dziwna jest różnica prędkości w sezonie 2017 wolniej od Reanult o 20 km/h a w Barcelonie na testach top speedy niemal na poziomie merca i ferki. Rok 2015 i 2016 to w dużej mierze też wina Mclarena z filozofią zero size, oprócz tego Honda musiał przyjąć sporą ilość kpin i szyderstwa od maca i Alonso. Być może to było za dużo jak na honor Japończyków i możliwą wizję współpracy z Red Bullem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca