Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|


|
Stroll: Mało doświadczeni kierowcy nie blokują rozwoju bolidu Williamsa |
Zdaniem Kanadyjczyka nawet Felipe Massa miałby w Bahrajnie problem z awansem do Q2. |
|
•Nataniel Piórkowski, 12 kwietnia 2018, wyświetlenia: 2934 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Lance Stroll nie uważa, by mało doświadczeni kierowcy ograniczali rozwój tegorocznego bolidu Williamsa.
Williams ma za sobą fatalny początek sezonu – po dwóch wyścigach jest jedynym zespołem stawki, który nie ma na koncie żadnych punktów. Wielu obserwatorów uważa, że jest to efektem ryzykownej decyzji o współpracy z dwoma mało doświadczonymi kierowcami: Lance'em Strollem i Siergiejem Sirotkinem. Kanadyjczyk odpierał jednak te zarzuty podczas czwartkowego spotkania z prasą.
Poniżej prezentujemy fragment rozmowy opublikowany przez Dietera Renckena.
Wspomniałeś o Felipe [Massie]. Czu uważasz, że jego ponad 15-letnie doświadczenie pomogłoby w rozwoju waszego tegorocznego bolidu?
„Trudno powiedzieć. Nie sądzę. Wydaje mi się, że problemem nie są detale. Chodzi o szerszą perspektywę”.
O koncepcję...
„Tak, bo próbowaliśmy już wielu różnych rzeczy”.
Więc nawet gdyby bolid Williamsa znajdował się w rękach najbardziej doświadczonego kierowcy, to mielibyście problem z wyjściem z Q1?
„Tak uważam”.
Więc Felipe także nie wyszedłby w Bahrajnie z Q1?
„Cóż, jeśli znalazłby jedną sekundę, to by wyszedł”.
Czy może mieć to związek z tym, że Williams zmienił koncepcję bolidu w tak dużym stopniu, że nie wiecie teraz jak znaleźć ustawienia i dobry balans, tego typu rzeczy?
„Mam nadzieję że tak, bo tylko kwestią czasu, może kolejnego wyścigu, powinno być ustalenie w czym tkwi problem. Gdybyśmy znali odpowiedzi, to zastosowalibyśmy je w praktyce i bolid spisywałby się lepiej. Póki co wyciskamy z niego wszystko, co tylko się da. W Australii dojechaliśmy do mety na trzynastym miejscu. W Bahrajnie różnica pomiędzy mną i moim partnerem z zespołu była mniejsza niż 0,1s i obaj czuliśmy, że w każdym zakręcie jedziemy na limicie. Gdy znajdujesz się na krawędzi, to znacznie łatwiej jest popełnić błąd. To efekt kuli śniegowej. Bolid trudno się prowadzi, więc łatwiej o błąd. Jednocześnie masz świadomość, że nie ma tu miejsca na błędy”.
|

 Dodanie nowego komentarza
| Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony. |

| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
 | • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|