Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.10.2018

Ricciardo nie otzymał zgody na udział w testach ogumienia z Renault

GP USA: wyniki kwalifikacji

Lewis Hamilton wyruszy z pole position do wyścigu o GP USA

20.10.2018

FIA nie będzie tolerować naruszania limitów toru w dziewiętnastym zakręcie

Force India chce zmienić nazwę przed końcem 2018 roku

Vettel na czele tabeli przed czasówką w Austin

Whiting przyznał, że Magnussen zbyt późno zmienił linię jazdy

Hamilton zdziwiony taktyką Ferrari z deszczowych piątkowych treningów

Zespoły nie sprawdzą szerszych przednich skrzydeł na testach w Abu Zabi

Horner: Ostre kary za zbyt szybką jazdę pod czerwonymi flagami są do niczego

Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor

Sergio Sette Camara zostanie trzecim kierowcą McLarena?

Force India planuje budowę nowej fabryki

Pirelli ujawniło nazwy i kolory mieszanek opon na sezon 2019

19.10.2018

Ricciardo: Wyścig o GP USA może okazać się loterią

Vettel został ukarany cofnięciem o trzy pozycje na starcie GP USA

Hamilton z najlepszym czasem w drugim treningu w Austin

Kubica: Nie mogę czekać na decyzję Williamsa dłużej niż do grudnia

Gasly i Hartley wyruszą do GP Stanów Zjednoczonych z ostatniej linii

Hamilton najszybszy na przesychającym Circuit of the Americas

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Gasly: Straciliśmy dziś wszystkie atuty

Francuz przyznał, że zmiany dokonane w nocy przyniosły zbyt mocny efekt.
Łukasz Godula, 14 kwietnia 2018, wyświetlenia: 1877<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pierre Gasly był rozbity po dzisiejszym „ogromnym kroku w tył” w kwalifikacjach do GP Chin. Kierowca Toro Rosso uważa, że ich samochód „stracił wszystkie atuty” w ciągu jednej nocy.

Po niesamowitej jeździe po czwartą pozycję w Bahrajnie, Gasly zakwalifikował się dzisiaj na 17. miejscu. Tor w Chinach zgodnie z oczekiwaniami nie pasuje charakterystyce napędzanego silnikiem Hondy bolidu STR13 tak dobrze jak obiekt Sakhir, jednak osiągi Gasly'ego znacznie różniły nawet w porównaniu do piątkowych treningów.

„Wiedzieliśmy, że czołowa dziesiątka będzie trudna do osiągnięcia, jednak oczekiwaliśmy 11 lub 12 lokaty i mniejszej straty” – powiedział Gasly. „Myślę, że dziś zrobiliśmy duży krok w tył w porównaniu do piątku, straciliśmy sporo osiągów i nie spodziewaliśmy się tego”.

Gasly przyznał, że zmiany, których dokonano w nocy miały „znacznie większy wpływ” niż zakładano i wyjaśniał, iż zespół nie miał już czasu do wprowadzenia znacznych poprawek przed kwalifikacjami.

„Dokonaliśmy kilku zmian i zupełnie zmienił się balans, to totalna odmiana w porównaniu do wczoraj, straciliśmy wszystkie atuty samochodu i jest po prostu bardzo trudno” – dodał Gasly. „Prawie się rozbiłem w ósmym zakręcie podczas treningu. Po prostu straciłem całą przyczepność z tyłu”.

„Wczoraj stabilność była naszą mocną stroną. Miałem bardzo dużą nadsterowność, cierpiała trakcja, nie miałem jej wcale. Ultramiękkie opony w kwalifikacjach zazwyczaj dają dużą przyczepność i czuć potencjał, jednak wszędzie się dziś ślizgały. W trzecim, szóstym, dziesiątym i trzynastym zakręcie, gdzie potrzeba trakcji”.

Gasly przyznał, że ich samochód w tym roku prezentuje nierówną formę, gdyż super forma w Bahrajnie poprzedzona była słabym występem w Australii oraz teraz w Szanghaju. Jego partner zespołowy, Brendon Hartley dotarł do Q2 w czasówce, jednak zaliczył zaledwie 15. miejsce i uważa, że wiatr oraz niższe temperatury były ważnymi czynnikami w słabych osiągach ekipy.

„Nie wydaje mi się, byśmy mieli potencjał na wyższe pozycje, nie byliśmy jakkolwiek blisko tego co prezentowaliśmy w Bahrajnie” – przyznał Hartley.

„Moja opinia jest taka, że temperatury oraz wiatr były najważniejszymi czynnikami. Nie mówię, że to odpowiada na wszystkie pytania, ale wydaje się być trendem, tak samo było w Australii. Zawsze gdy było cieplej byliśmy konkurencyjni i za każdym razem wiatr przeszkadzał nam bardziej niż innym”.

„Aerodynamika w samochodzie F1 jest bardzo skomplikowana i gdy wieje wiatr to wszystko psuje, naprawdę mieliśmy z tym problem. Dobrą wiadomością jest to, że wiemy, iż w samochodzie jest potencjał, jednak musimy go wydobyć w każdych warunkach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.10.2018  Gasly i Hartley wyruszą do GP Stanów Zjednoczonych z ostatniej linii
11.10.2018  Gasly: Odejście Key'a zaszkodziło Toro Rosso
05.10.2018  Honda dokonała postępów z najnowszą specyfikacją silnika
05.10.2018  Gasly ukarany reprymendą za incydent z udziałem Hamiltona
30.09.2018  Gasly został uderzony w kask elementami oderwanymi z bolidu Ricciardo
Tagi:
Szanghaj
Gasly P.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca