Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.10.2018

Ricciardo nie otzymał zgody na udział w testach ogumienia z Renault

GP USA: wyniki kwalifikacji

Lewis Hamilton wyruszy z pole position do wyścigu o GP USA

20.10.2018

FIA nie będzie tolerować naruszania limitów toru w dziewiętnastym zakręcie

Force India chce zmienić nazwę przed końcem 2018 roku

Vettel na czele tabeli przed czasówką w Austin

Whiting przyznał, że Magnussen zbyt późno zmienił linię jazdy

Hamilton zdziwiony taktyką Ferrari z deszczowych piątkowych treningów

Zespoły nie sprawdzą szerszych przednich skrzydeł na testach w Abu Zabi

Horner: Ostre kary za zbyt szybką jazdę pod czerwonymi flagami są do niczego

Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor

Sergio Sette Camara zostanie trzecim kierowcą McLarena?

Force India planuje budowę nowej fabryki

Pirelli ujawniło nazwy i kolory mieszanek opon na sezon 2019

19.10.2018

Ricciardo: Wyścig o GP USA może okazać się loterią

Vettel został ukarany cofnięciem o trzy pozycje na starcie GP USA

Hamilton z najlepszym czasem w drugim treningu w Austin

Kubica: Nie mogę czekać na decyzję Williamsa dłużej niż do grudnia

Gasly i Hartley wyruszą do GP Stanów Zjednoczonych z ostatniej linii

Hamilton najszybszy na przesychającym Circuit of the Americas

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

FIA wyznaczyła trzecią strefę aktywacji DRS na torze w Kanadzie

Została ona umiejscowiona pomiędzy siódmym i ósmym zakrętem.
Nataniel Piórkowski, 4 czerwca 2018, wyświetlenia: 3968<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

W trakcie tegorocznego Grand Prix Kanady na torze w Montrealu będą wyznaczone trzy, a nie jak dotychczas dwie strefy aktywacji DRS.

Oficjalna mapa toru imienia Gillesa Villeneuve'a pokazuje, że nowa strefa DRS została umiejscowiona pomiędzy zakrętami numer siedem i osiem. Punkt pomiaru różnic czasowych występujących między kierowcami znajdzie się na wyjściu z piątego wirażu. Pozostałe dwie strefy aktywacji będą niezmiennie zlokalizowane pomiędzy dwunastym i trzynastym zakrętem oraz na prostej startu/mety.

To drugi w tym sezonie przypadek, gdy FIA decyduje się na utworzenie nowego obszaru, w którym kierowcy mogą skorzystać z systemu redukcji oporów. Po raz pierwszy doszło do tego na torze Albert Park, przy okazji inaugurującego mistrzostwa Grand Prix Australii. Na niektórych torach organ zarządzający postanawiał wydłużać strefy DRS, by zapewnić lepsze warunki do wyprzedzania.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.06.2018  Sebastian Vettel tryumfatorem Grand Prix Kanady
10.06.2018  GP Kanady: wynik wyścigu
08.06.2018  Verstappen najszybszy w pierwszym treningu przed GP Kanady
11.06.2017  Hamilton pewnie wygrywa Grand Prix Kanady
10.06.2017  Wyścig tratw zespołów wraca do harmonogramu GP Kanady
Tagi:
Montreal
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gszegosz, 04.06.2018 18:21[!]
bartoszcze, 04.06.2018 19:54[!]
To będzie chyba tylko po to, żeby się zbliżyć, ktoś o zdrowych zmysłach podejmie tam próbę wyprzedzania?
Aeromis, 04.06.2018 20:32[!]
Aż się łezka w oku kręci, to piękna chwila. Nareszcie F1 wraca do swojego DNA.
Wincyj deer*-esów.

* = jeleń
macko93, 04.06.2018 20:35[!]
I co z tego skoro te bolidy są tak skonstruowane areodynamicznie, że praktycznie w większości przypadków nie da się wyprzedzać? Najlepiej to odpowiedział @Gszegosz. :D
bolekse, 04.06.2018 21:51[!]
Też tak myślę jak @bartoszcze ,ale jest Max to może przetestuje możliwość wyprzedzania w tym miejscu :D
Matthias, 04.06.2018 21:53[!]
Było dać jeszcze czwartą.
hds.147, 04.06.2018 23:00[!]
LM zarzekała się, że nie zrobi z F1 widowiska dla ( głupich) hamerykanów, ale większością dotychczasowych działań jednak do tego zmierza.... zaczynam mieć wątpliwości na temat sensu oglądania F1 :(
Aeromis, 04.06.2018 23:18[!]
@hds.147
A co do tego ma Liberty Media i niby co takiego do tej pory źle zrobili?

---
A może by tak zamiast DRS zapalać blue flag? Niech się nauczą uciekać a nie blokować. :)
rno2, 05.06.2018 07:17[!]
Akurat w Kanadzie to powinno się likwidować strefy DRS, a nie dodawać kolejne...
Przecież na tym torze nigdy nie było problemów z wyprzedzaniem.
ExiooPL, 05.06.2018 09:50[!]
Myślę, że chodzi tu też o kwalifikacje, zawsze te 0,2 sekundy wpłynie na rekord toru.
paymey852, 05.06.2018 10:33[!]
DRS po z-7 to akurat dobry pomysł pod warunkiem że zlikwidują pozostałe strefy.

Przypomnijcie mi czy dalej tak jest że po wyprzedzeniu przed 13-14 kierowca z przodu może jeszcze raz otworzyć DRS na prostej przed z-1?
Bo to było najgorsze co mogło spotkać F1 w całej historii.
rno2, 05.06.2018 11:01[!]
@paymey852
Tak właśnie jest :-)
marios76, 05.06.2018 15:30[!]
@Aeromis Dodajmy kolejne strefy. Bedzie tak, ze ktos kto jest szybszy bedzie co drugi zakret nekany atakami wolniejszego- bo sa strefy... :/

@bolekse- Pytanie @bartoszcze brzmiało: "kto przy ZDROWYCH zmysłach?"...
Max to zly przyklad:)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca