Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Honda ujawniła szczegóły modyfikacji jednostki napędowej

Prace japońskich inżynierów skupiały się na poprawie osiągów silnika spalinowego.
Nataniel Piórkowski, 6 czerwca 2018, wyświetlenia: 3254<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Honda ujawniła szczegóły nowej specyfikacji jednostki napędowej, z jakiej podczas Grand Prix Kanady skorzystają po raz pierwszy kierowcy Toro Rosso.

Japoński producent szacuje, że dzięki udoskonaleniom moc silnika wzrośnie o 27 koni mechanicznych. Przedstawiciele koncernu przekonywali, że poszukując poprawy osiągów starali się robić wszystko, by modyfikacje nie wpłynęły w negatywny sposób na niezawodność jednostki napędowej.

Przed startem weekendu w Montrealu dyrektor techniczny programu Hondy – Toyoharu Tanabe poinformował, że prace podległych mu inżynierów koncentrowały się głównie wokół silnika spalinowego. „Wprowadzamy zmodyfikowaną jednostkę napędową. Znajdzie się ona w obu bolidach. Poprawki dotyczą głównie silnika spalinowego i mają na celu zwiększenie osiągów”.

„Tor w Montrealu znany jest z długich prostych, a ponad 60% okrążenia pokonywanych jest z w pełni otwartą przepustnicą. Po długich prostych kierowcy trafiają na wolne zakręty, co wymaga dobrych właściwości jezdnych oraz błyskawicznej aktywacji turbosprężarki. Wszystko to sprawia, że jednostka napędowa jest tutaj jednym z kluczowych elementów. Właśnie dlatego to tutaj producenci często decydują się na debiut poprawek” – wyjaśniał Tanabe przybliżając charakterystykę Circuit Gilles Villeneuve.

Wiadomo, że Red Bull wykorzysta Grand Prix Kanady do porównania osiągów jednostek napędowych Hondy i Renault w kontekście wyboru partnera silnikowego na sezon 2019. Francuski koncern potwierdził, że jest gotowy do wprowadzenia nowej specyfikacji jednostki R.E.18 – nie wiadomo jednak, które zespoły zdecydują się skorzystać z niej już w Montrealu.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.01.2019  Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów
20.01.2019  Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy
07.01.2019  Honda ma problem z silnymi wibracjami jednostki napędowej?
04.01.2019  Brawn: Red Bull musi pomagać Hondzie w zrozumieniu realiów F1
27.12.2018  Tost: Byłem zszokowany niskim poziomem wiedzy Hondy na temat bolidu F1
Tagi:
Honda
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 06.06.2018 17:27[!]
Wczoraj miało być 40 koni, dzis 27... do wyscigu jeszcze kilka dni i okaze sie ze przyrostu mocy nie maa wcale ;)
rakes, 06.06.2018 17:45[!]
@marios76 Gdzie Honda tam Pan marios76 i jego krucjata przeciwko niej ;)
Pietrek, 06.06.2018 18:45[!]
Cytat rakes :
Gdzie Honda tam Pan marios76 i jego krucjata przeciwko niej ;)


Lubię to.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca