Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.10.2018

Ricciardo nie otzymał zgody na udział w testach ogumienia z Renault

GP USA: wyniki kwalifikacji

Lewis Hamilton wyruszy z pole position do wyścigu o GP USA

20.10.2018

FIA nie będzie tolerować naruszania limitów toru w dziewiętnastym zakręcie

Force India chce zmienić nazwę przed końcem 2018 roku

Vettel na czele tabeli przed czasówką w Austin

Whiting przyznał, że Magnussen zbyt późno zmienił linię jazdy

Hamilton zdziwiony taktyką Ferrari z deszczowych piątkowych treningów

Zespoły nie sprawdzą szerszych przednich skrzydeł na testach w Abu Zabi

Horner: Ostre kary za zbyt szybką jazdę pod czerwonymi flagami są do niczego

Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor

Sergio Sette Camara zostanie trzecim kierowcą McLarena?

Force India planuje budowę nowej fabryki

Pirelli ujawniło nazwy i kolory mieszanek opon na sezon 2019

19.10.2018

Ricciardo: Wyścig o GP USA może okazać się loterią

Vettel został ukarany cofnięciem o trzy pozycje na starcie GP USA

Hamilton z najlepszym czasem w drugim treningu w Austin

Kubica: Nie mogę czekać na decyzję Williamsa dłużej niż do grudnia

Gasly i Hartley wyruszą do GP Stanów Zjednoczonych z ostatniej linii

Hamilton najszybszy na przesychającym Circuit of the Americas

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Zespoły F1 otrzymują nową wersję przepisów aero na sezon 2019

FIA ma nadzieję, że zmodyfikowane regulacje zyskają jednomyślne poparcie.
Nataniel Piórkowski, 12 czerwca 2018, wyświetlenia: 2525<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

FIA ma nadzieję, że w tym tygodniu uda się ustalić ostateczną wersję przepisów aerodynamicznych Formuły 1, jakie mają obowiązywać od sezonu 2019.

Nowy pakiet aerodynamiczny, którego wprowadzenie ma zwiększyć możliwości wyprzedzania, został zaakceptowany przez Komisję F1 30 kwietnia – ostatniego dnia, gdy dopuszczone jest modyfikowanie przepisów bez jednomyślnego poparcia zespołów.

W trakcie spotkań z oficjelami organu zarządzającego przedstawiciele teamów zwracali uwagę na luki i niespójności w przepisach. W wyniku rozmów przygotowano poprawioną wersję regulacji – do jej zaakceptowania wymagana jest już jednak zgoda wszystkich ekip stawki.

Dyrektor wyścigów F1 – Charlie Whiting powiedział: „Nowa wersja powinna być rozesłana do zespołów w poniedziałek lub wtorek. Wprowadzone w niej modyfikacje uwzględniają uwagi zgłoszone przez niektóre zespoły. Zobaczymy, czy wszyscy będą zadowoleni. Jeśli nie dojdzie do formalnego zatwierdzenia przepisów to dysponujemy alternatywą, jaką jest wydanie serii dyrektyw technicznych, w których przedstawimy wyjaśnienia na temat obszarów, co do których mogą istnieć pewne wątpliwości”.

Brytyjczyk dodał, że rozwiązywanie sprawy dyrektywami technicznymi nie jest najlepszym rozwiązaniem. „Tworzy to bałagan. Sądzę, że każdy wolałby mieć to w przepisach. Jestem jednak przekonany, że wszystko będzie w porządku”.

Wątpliwości zespołów dotyczą obszarów, w których można lokalizować elementy nadwozia odraz konfiguracji kanałów odpowiadających za chłodzenie hamulców. Whiting tłumaczy: „Głównym celem było przyjęcie takich samych uzasadnień względem przednich i tylnych kanałów chłodzących. Niektóre zespoły nie były z tego szczególnie zadowolone, więc postanowiliśmy to sprostować”.

szef Red Bull Racing – Christian Horner po raz kolejny krytykował styl, w jakim pod koniec kwietnia wprowadzono nowe przepisy. „Ze względu na pośpiech ustalono wyjątkowo kiepskie przepisy, które teraz muszą zostać dopracowane poprzez wprowadzenie kolejnych regulacji lub dyrektury techniczne. Po co? Od kwietnia wszystko się zmieniło. Czeka nas kolejna runda dyskusji. Wszyscy wiedzą, jakie będą fundamenty nowych przepisów. Pewne kwestie wciąż wymagają jednak uporządkowania. Bez wątpienia będzie to wymagało kolejnych głosowań i kolejnych dyskusji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.10.2018  Whiting przyznał, że Magnussen zbyt późno zmienił linię jazdy
20.10.2018  Zespoły nie sprawdzą szerszych przednich skrzydeł na testach w Abu Zabi
20.10.2018  Horner: Ostre kary za zbyt szybką jazdę pod czerwonymi flagami są do niczego
20.10.2018  Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor
17.10.2018  Verstappen: W sezonie 2019 bolidy mogą stać się brzydsze
Tagi:
Przepisy
Whiting C.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
krzysed, 12.06.2018 15:52[!]
Coś czuję że po takich szybkich zmianach będzie dużo luk w przepisach, zespoły będą miały duże pole manewru i ktoś wymyśli coś innowacyjnego i będzie dominacja jednego zespołu, przynajmniej na początku sezonu
al_bundy_tm, 13.06.2018 10:06[!]
Tak to jest jak się robi reformy na gwałt... bo 30sty, bo 30sty...
Do 30stego kwietnia to trzeba PIT wysłać, a nie reformę F1 wprowadzać :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca