Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to www.f1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Marko: Poprawki Hondy są warte 0,3 sekundy na okrążeniu

Aktualnie Red Bull rozważa wybór dostawcy silników na sezon 2019 między Hondą a Renault.
Mateusz Szymkiewicz, 13 czerwca 2018, wyświetlenia: 3532<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko ujawnił, że pakiet poprawek jednostki napędowej Hondy jest warty 0,3 sekundy na okrążeniu.

Japoński producent współpracuje w tym roku z zespołem Toro Rosso, który pełni funkcję poligonu doświadczalnego przed potencjalnym partnerstwem koncernu z Red Bull Racing od sezonu 2019. Aktualnie Czterokrotni Mistrzowie Świata rozważają wybór dostawcy między Hondą a Renault, z którym są związani od dwunastu lat.

Według spekulacji z padoku, ostateczna decyzja co do partnera silnikowego ma zapaść podczas Grand Prix Austrii i coraz więcej wskazuje na to, że będzie nim Honda. Jak ujawnił doradca Red Bulla – Helmut Marko, postępy uczynione przez producenta z Tokio są bardzo zachęcające.

„Mówimy o poprawie na poziomie 0,3 sekundy na okrążeniu” – powiedział 75-latek zapytany o poprawki Hondy przywiezione na Grand Prix Kanady.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.01.2019  Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów
20.01.2019  Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy
07.01.2019  Honda ma problem z silnymi wibracjami jednostki napędowej?
04.01.2019  Brawn: Red Bull musi pomagać Hondzie w zrozumieniu realiów F1
27.12.2018  Tost: Byłem zszokowany niskim poziomem wiedzy Hondy na temat bolidu F1
Tagi:
Honda
Marko H.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marvin, 13.06.2018 12:54[!]
70 okrążeń x 0.3 s = 21.0 sekund na przełomie całego wyścigu w Kanadzie (mniej więcej).
the flying finn, 13.06.2018 13:09[!]
@marvin no no, to tylko jedna niedziela, a na przestrzeni roku... Łooo panie! ;-)

Panie Helmut, bierz Pan, będziesz Pan zadowolony! Zak płakał jak sprzedawał! ;-)
pawlos, 13.06.2018 21:57[!]
Stawiam orzechy przeciw kasztanom, że wybiorą Hondę. Nawet jeśli z analiz wynika, że ich silniki nie mają przewagi nad Renault .
dulk, 13.06.2018 23:15[!]
w przyszłym roku mogą już mieć - honda po uwolnieniu się z kosztów sponsoringu McL pewnie wydaje najwięcej na rozwój silnika
rakes, 13.06.2018 23:56[!]
Zastanawiające czy to jest opłacalne dla Red Bulla biorąc pod uwagę jego rzekomy mariaż od 2021 z Porsche. No ale, dostęp do danych jest, to i decyzja nie będzie już jakimś wielkim ryzykiem. Pytanie co w 2021 zrobi Honda.
marios76, 14.06.2018 10:36[!]
@rakes Jak Renault bedzie chcialo kontraktu na 3 lata (co mnie nie zdziwi) to z Porsche czy czego innego nici ;) Red Bull zagrywa, chcieli by obecne silniki do czasu az Honda nie bedzie lepsza- np na jeden sezon, tak by moc nie kontynuowac umowy jak im nie bedzie pasować. :) Jak bedzie im sie wydawac ze Honda nadal jest slabsza, to moga z nimi zostac na jeszcze rok. Jak Francuzi maja jaja, to postawia warunek - umowa teraz i na trzy lata. Jak nie to mozecie jezdzic nawet naa Peugeocie ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca